دانلود استاندارد ANSI TIA 569-E خرید Telecommunications Pathways and Spaces

خرید استاندارد ANSI TIA 569-E

برای دانلود استاندارد ANSI TIA 569-E و خرید استاندارد Telecommunications Pathways and Spaces بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2019 می باشد. 

کلیه استانداردهای TIA استانداردهاي انجمن صنايع ارتباطي موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Telecommunications Industry Association مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود استاندارد TIA خرید استانداردهاي انجمن صنايع ارتباطي دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Telecommunications Industry Association
دانلود استاندارد TIA خرید استاندارد هاي انجمن صنايع ارتباطي دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Telecommunications Industry Association
TIA-569
Telecommunications Pathways and Spaces

Organization:TIA
Publication Date:23 May 2019
Status:Active
Page Count:112

لینک استاندارد ANSI TIA 569-E :

https://standards.globalspec.com/std/13321424/TIA-569

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 25$

دانلود رایگان استاندارد ANSI TIA 569-E

برای اطمینان از کیفیت استاندارد ANSI TIA 569-E چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد ANSI TIA 569-E خرید ANSI TIA 569-E

This standard specifies requirements for telecommunications pathways and spaces.

NOTE – The diversity of services currently available, coupled with the continual addition of new services, means that there may be cases where limitations to desired performance occur. When applying specific applications to the infrastructure described in this Standard, the user is cautioned to consult application standards, regulations, equipment vendors, and system and service suppliers for applicability, limitations, and ancillary requirements.

دانلود استاندارد مسیرها و فضاهای مخابراتی

این استاندارد الزامات مسیرها و فضاهای مخابراتی را مشخص می کند.

توجه – تنوع سرویس‌های موجود در حال حاضر، همراه با افزودن مداوم خدمات جدید، به این معنی است که ممکن است مواردی وجود داشته باشد که محدودیت‌هایی برای عملکرد مطلوب ایجاد شود. هنگام اعمال برنامه های کاربردی خاص در زیرساخت توصیف شده در این استاندارد، به کاربر هشدار داده می شود که از استانداردهای برنامه، مقررات، فروشندگان تجهیزات، و تامین کنندگان سیستم و خدمات برای کاربرد، محدودیت ها و الزامات جانبی مشورت کند.

دکمه بازگشت به بالا