دانلود استاندارد AWS D1.1 خرید Structural Welding Code Steel

خرید استاندارد AWS D1.1

برای دانلود استاندارد AWS D1.1 و خرید استاندارد Structural Welding Code – Steel بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2020 می باشد.

کلیه استانداردهای AWS  استانداردهاي انجمن جوشکاري آمريکا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Liquid Pentrant Examination مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

American Welding Society، AWS
دانلود استاندارد AWS خرید American Welding Society، AWS استاندادرهای جوشکاری
AWS D1.1/D1.1M:2020
Structural Welding Code – Steel
STANDARD by American Welding Society, 12/09/2019

لینک استاندارد AWS D1.1:

https://www.techstreet.com/standards/aws-d1-1-d1-1m-2020?product_id=2098571

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد Structural Welding Code Steel

برای اطمینان از کیفیت استاندارد AWS D1.1، چند صفحه ابتدایی Structural Welding Code – Steel ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد AWS D1.1 خرید AWS D1.1

This code covers the welding requirements for any type of welded structure made from the commonly used carbon and low-alloy constructional steels. Clauses 1 through 11 constitute a body of rules for the regulation of welding in steel construction. There are eight normative and eleven informative annexes in this code. A Commentary of the code is included with the document.

دانلود استاندارد کد جوش ساختاری – فولاد

این کد نیازهای جوشکاری را برای هر نوع سازه جوشکاری شده از فولادهای کربنی متداول و آلیاژ کم استفاده می کند. بندهای 1 تا 11 ، آیین نامه ای برای تنظیم جوشکاری در ساخت و سازهای فلزی است. هشت ضمیمه آموزنده و یازده ضمیمه آموزنده در این کد وجود دارد. تفسیر کد به همراه سند درج شده است.

دکمه بازگشت به بالا