دانلود استاندارد AWS F4.2 خرید SAFETY GUIDELINES FOR PROPER SELECTION OF WELDING CABLES

خرید استاندارد AWS F4.2

برای دانلود استاندارد AWS F4.2 و خرید استاندارد SAFETY GUIDELINES FOR PROPER SELECTION OF WELDING CABLES بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2020 می باشد.

کلیه استانداردهای AWS  استانداردهاي انجمن جوشکاري آمريکا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Liquid Pentrant Examination مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

American Welding Society، AWS
دانلود استاندارد AWS خرید American Welding Society، AWS استاندادرهای جوشکاری
F4.2:2020 SAFETY GUIDELINES FOR PROPER SELECTION OF WELDING CABLES

لینک استاندارد AWS F4.2:

https://pubs.aws.org/p/1967/a30ma302020-standard-welding-terms-and-definitions-including-terms-for-adhesive-bonding-brazing-soldering-thermal-cutting-and-thermal-spraying

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 8$

دانلود رایگان استاندارد AWS F4.2

برای اطمینان از کیفیت استاندارد AWS F4.2، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

ISBN Print: 978-1-64322-089-5

ISBN PDF: 978-1-64322-090-1

درباره استاندارد AWS F4.2 خرید AWS F4.2

This document provides guidance on the safe and proper selection of welding cables. This includes identifying specific criteria including minimum copper content, gauge sizing, electrical performance, and resistance for welding cable sizes.

دانلود استاندارد دستورالعمل های ایمنی برای انتخاب کابل های جوشکاری

این سند راهنمایی در مورد انتخاب ایمن و مناسب کابل های جوشکاری را ارائه می دهد. این شامل شناسایی معیارهای خاص از جمله حداقل مقدار مس ، اندازه گیری اندازه ، عملکرد الکتریکی و مقاومت در برابر اندازه های کابل جوش است.

دکمه بازگشت به بالا