دانلود استاندارد CLSI EP29-A خرید Expression of Measurement Uncertainty in Laboratory Medicine; Approved Guideline

خرید استاندارد CLSI EP29-A

برای دانلود استاندارد CLSI EP29-A و دریافت پی دی اف تعریف ، ایجاد و تأیید فاصله های مرجع در کلینیک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد سال 2013 و در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای CLSI موسسه استانداردهای آزمایشگاهی و بالینی (Clinical and Laboratory Standards Institute, CLSI موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید استاندارد CLSI EP29-A دانلود استاندارد Measurement Uncertainty in Laboratory Medicine; Approved Guideline استاندارد پزشکی آزمایشگاهی
خرید استاندارد CLSI EP29-A دانلود استاندارد Measurement Uncertainty in Laboratory Medicine; Approved Guideline استاندارد پزشکی آزمایشگاهی
CLSI EP29-A
Expression of Measurement Uncertainty in Laboratory Medicine; Approved Guideline, EP29AE
STANDARD by Clinical and Laboratory Standards Institute, 01/01/2012

لینک استاندارد CLSI EP29-A :

https://www.techstreet.com/standards/clsi-ep29-a?product_id=1824607

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد CLSI EP29-A

برای اطمینان از کیفیت استاندارد CLSI EP29-A ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد CLSI EP29-A

This guideline describes a practical approach to assist clinical laboratories in developing and calculating useful estimates of measurement uncertainty, and illustrates their application in maintaining and improving the quality of measured values used in patient care. A CLSI-IFCC joint project.

خرید استاندارد Measurement Uncertainty in Laboratory Medicine; Approved Guideline

Published:01/01/2012

ISBN(s):1562387871

Number of Pages:72

File Size:1 file , 2.7 MB

دانلود استاندارد پزشکی آزمایشگاهی؛ دستورالعمل مصوب

این راهنما یک رویکرد عملی برای کمک به آزمایشگاه های بالینی در توسعه و محاسبه تخمین های مفید عدم اطمینان اندازه گیری را تشریح می کند ، و کاربرد آنها را در حفظ و بهبود کیفیت مقادیر اندازه گیری شده مورد استفاده در مراقبت از بیمار نشان می دهد. یک پروژه مشترک CLSI-IFCC.

 

دکمه بازگشت به بالا