دانلود استاندارد CLSI GP33 خرید Accuracy in Patient and Specimen Identification, 2nd Edition, GP33Ed2E

خرید استاندارد CLSI GP33

برای دانلود استاندارد CLSI GP33 و دریافت استانداردهای دقت در شناسایی بیمار و نمونه ، ویرایش 2 بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود تا 48 ساعت بعد ایمیل می شود. این استاندارد سال 2019 و در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای CLSI موسسه استانداردهای آزمایشگاهی و بالینی (Clinical and Laboratory Standards Institute, CLSI موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید استاندارد CLSI GP33 دانلود استاندارد Accuracy in Patient and Specimen Identification, 2nd Edition, GP33Ed2E دانلود استاندارد دقت در شناسایی بیمار
خرید استاندارد CLSI GP33 دانلود استاندارد Accuracy in Patient and Specimen Identification, 2nd Edition, GP33Ed2E دانلود استاندارد دقت در شناسایی بیمار

CLSI GP33
Accuracy in Patient and Specimen Identification, 2nd Edition, GP33Ed2E
STANDARD by Clinical and Laboratory Standards Institute, 04/23/2019

Dennis J. Ernst, MT(ASCP), NCPT(NCCT)

لینک استاندارد CLSI GP33 :

https://www.techstreet.com/standards/clsi-gp33?product_id=2042714

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد CLSI GP33

برای اطمینان از کیفیت استاندارد CLSI GP33 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد CLSI GP33

This standard specifies the processes required to ensure accurate patient and specimen identification in manual and electronic systems across the health care organization. Processes include system design considerations, differences in requirements for patients with or without identification bands, and provisions for patients with communication barriers.

خرید استاندارد Accuracy in Patient and Specimen Identification, 2nd Edition, GP33Ed2E

Edition:2nd

Published:04/23/2019

ISBN(s):9781684400393

Number of Pages:74

File Size:1 file , 12 MB

دانلود استاندارد دقت در شناسایی بیمار و نمونه ، ویرایش 2

این استاندارد فرآیندهای لازم را برای اطمینان از شناسایی دقیق بیمار و نمونه در سیستم های دستی و الکترونیکی در سراسر سازمان مراقبت های بهداشتی مشخص می کند. این فرایندها شامل ملاحظات طراحی سیستم ، تفاوت در شرایط مورد نیاز برای بیماران با یا بدون باند شناسایی و مقررات مربوط به بیماران با موانع ارتباطی است.

 

دکمه بازگشت به بالا