دانلود استاندارد DESIGN GUIDE FOR REINFORCED CONCRETE DIAPHRAGMS

خرید استاندارد DESIGN GUIDE FOR REINFORCED CONCRETE DIAPHRAGMS

برای دانلود کتاب Recommended Practice by Concrete Reinforcing Steel Institute, 2019 و خرید استاندارد DESIGN GUIDE FOR REINFORCED CONCRETE DIAPHRAGMS بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای CRSI از مجموعه استانداردهای موسسه فلزی تقویت کننده بتنی موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد CONCRETE REINFORCING STEEL INSTITUTE مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

درباره استاندارد DESIGN GUIDE FOR REINFORCED CONCRETE DIAPHRAGMS

This unique guide provides comprehensive information on the analysis, design, and detailing of reinforced concrete diaphragms. Numerous design procedures and design aids are provided that make designing and detailing simpler and faster. The guide covers buildings of any size that are assigned to Seismic Design Categories A through F, and includes diaphragms with large openings and buildings with structural irregularities.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید استاندارد ایزو DESIGN GUIDE FOR REINFORCED CONCRETE DIAPHRAGMS دانلود استاندارد Recommended Practice by Concrete Reinforcing Steel Institute, 2019 راهنمای طراحی برای دیافراگم های CONCRETE با اتصال مجدد
خرید استاندارد ایزو DESIGN GUIDE FOR REINFORCED CONCRETE DIAPHRAGMS دانلود استاندارد Recommended Practice by Concrete Reinforcing Steel Institute, 2019 راهنمای طراحی برای دیافراگم های CONCRETE با اتصال مجدد

لینک استاندارد:

https://www.techstreet.com/ans/standards/design-guide-for-reinforced-concrete-diaphragms-1st-edition?product_id=2085033

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان کتاب DESIGN GUIDE FOR REINFORCED CONCRETE DIAPHRAGMS

برای اطمینان از کیفیت استاندارد DESIGN GUIDE FOR REINFORCED CONCRETE DIAPHRAGMS ، چند صفحه ابتدایی کتاب ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

https://gigapaper.ir/Free-Preview-Ebook/Free%20Download%20CRSI_DESIGN%20GUIDE%20FOR%20REINFORCED%20CONCRETE%20DIAPHRAGMS%20RC_Diaphragms_Design_Guide-1st_Ed.pdf

درباره استاندارد DESIGN GUIDE FOR REINFORCED CONCRETE DIAPHRAGMS

Edition:
1st
Published:
2019
Number of Pages:
228
File Size:
1 file , 30 MB
Product Code(s):
DG-RC-DIAPHRAGMS, DG-RC-DIAPHRAGMS, DG-RC-DIAPHRAGMS

دانلود استاندارد راهنمای طراحی برای دیافراگم های CONCRETE با اتصال مجدد

این راهنمای منحصر به فرد اطلاعات جامع در مورد تجزیه و تحلیل ، طراحی و جزئیات دیافراگم های بتن مسلح را ارائه می دهد. روشهای طراحی بی شماری و کمکهای طراحی ارائه شده است که طراحی و جزئیات را ساده تر و سریع تر می کند. این راهنما ساختمانهایی را به هر اندازه که به رده های طراحی لرزه ای A از F اختصاص داده شده است ، پوشش می دهد و شامل دیافراگمی با دهانه های بزرگ و ساختمانهایی با بی نظمی ساختاری است.

دکمه بازگشت به بالا