دانلود استاندارد EP12 خرید User Protocol for Evaluation of Qualitative Test Performance

خرید استاندارد EP12

برای دانلود استاندارد EP12-A2 و دریافت پی دی اف پروتکل کاربر برای ارزیابی عملکرد آزمون کیفی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد سال 2008 و در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای CLSI موسسه استانداردهای آزمایشگاهی و بالینی (Clinical and Laboratory Standards Institute, CLSI موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید استاندارد EP12 دانلود استاندارد User Protocol for Evaluation of Qualitative Test Performance خرید استاندارد پروتکل کاربر برای ارزیابی عملکرد آزمون کیفی
خرید استاندارد EP12 دانلود استاندارد User Protocol for Evaluation of Qualitative Test Performance خرید استاندارد پروتکل کاربر برای ارزیابی عملکرد آزمون کیفی

EP12
User Protocol for Evaluation of Qualitative Test Performance

لینک استاندارد CLSI EP12 :

https://clsi.org/standards/products/method-evaluation/documents/ep12/

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان استاندارد EP12

برای اطمینان از کیفیت استاندارد CLSI EP12، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد CLSI EP12

This document provides a consistent approach for protocol design and data analysis when evaluating qualitative diagnostic tests. Guidance is provided for both precision and method-comparison studies.

خرید استاندارد User Protocol for Evaluation of Qualitative Test Performance

Chairholder: Patricia E. Garrett, PhD

Date of Publication: January 25, 2008

Order Code PDF: EP12A2E
ISBN Number: 1-56238-654-9

Order Code Print: EP12A2
ISBN Number: 1-56238-654-9

Edition: 2nd Editio

Pages: 64

دانلود استاندارد پروتکل کاربر برای ارزیابی عملکرد آزمون کیفی

این سند یک روش سازگار برای طراحی پروتکل و تجزیه و تحلیل داده ها در هنگام ارزیابی تست های تشخیصی کیفی ارائه می دهد. راهنمایی برای هر دو مطالعه دقیق و همچنین روش مقایسه ارائه شده است.

 

دکمه بازگشت به بالا