دانلود استاندارد EP18 خرید Risk Management Techniques to Identify and Control Laboratory Error Sources 2nd Edition

خرید استاندارد EP18

برای دانلود استاندارد CLSI EP18 و دریافت پی دی اف تعریف ، ایجاد و تأیید فاصله های مرجع در کلینیک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد سال 2009 که Reaffirmed 2016 است  و در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای CLSI موسسه استانداردهای آزمایشگاهی و بالینی (Clinical and Laboratory Standards Institute, CLSI موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید استاندارد EP18 دانلود استاندارد Risk Management Techniques to Identify and Control Laboratory Error Sources, 2nd Edition
خرید استاندارد EP18 دانلود استاندارد Risk Management Techniques to Identify and Control Laboratory Error Sources, 2nd Edition

CLSI EP18
Risk Management Techniques to Identify and Control Laboratory Error Sources, 2nd Edition

Includes all amendments and changes through Reaffirmation Notice , April 2016

لینک استاندارد  CLSI :

https://clsi.org/standards/products/method-evaluation/documents/ep18/

https://global.ihs.com/doc_detail.cfm?&document_name=CLSI%20EP18&item_s_key=00591628

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد CLSI EP18

برای اطمینان از کیفیت استاندارد CLSI EP18 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد CLSI EP18

This guideline describes risk management techniques that will aid in identifying, understanding, and managing sources of failure (potential failure modes) and help to ensure correct results. Although intended primarily for in vitro diagnostics, this document will also serve as a reference for clinical laboratory managers and supervisors who wish to learn about risk management techniques and processes.

This reaffirmed document has been reviewed and confirmed as suitable to remain published without revision to content, as of April 2016. The document’s next scheduled review is generally five years after the reaffirmation date.

خرید استاندارد Risk Management Techniques to Identify and Control Laboratory Error Sources, 2nd Edition

Chairholder: Jan S. Krouwer, PhD

Date of Publication: November 30, 2009

Order Code PDF: EP18A2E
ISBN Number: 1-56238-712-X

Order Code Print: EP18A2
ISBN Number: 1-56238-712-X

Edition: Second

Pages: 94

دانلود استاندارد تکنیک های مدیریت ریسک برای شناسایی و کنترل منابع خطای آزمایشگاهی ، چاپ 2

این دستورالعمل تکنیک های مدیریت ریسک را توصیف می کند که به شناسایی ، درک و مدیریت منابع شکست (حالت های شکست احتمالی) کمک می کند و به اطمینان از نتایج صحیح کمک می کند. اگرچه در درجه اول برای تشخیص آزمایشگاهی در نظر گرفته شده است ، این سند همچنین به عنوان مرجعی برای مدیران و سرپرستان آزمایشگاه های بالینی که مایل به یادگیری در مورد فنون و فرآیندهای مدیریت ریسک هستند ، خواهد بود.

این سند مجدداً مورد بازبینی و تأیید قرار گرفته است که مناسب است تا بدون نسخه در محتوای ، از آوریل 2016 منتشر شود. بررسی بعدی برنامه ریزی شده این سند ، عموماً پنج سال از تاریخ تأیید مجدد است.

 

دکمه بازگشت به بالا