دانلود استاندارد GP17 خرید Clinical Laboratory Safety, 3rd Edition

خرید استاندارد GP17

برای دانلود استاندارد GP17 و دریافت پی دی اف تعریف ، ایجاد و تأیید فاصله های مرجع در کلینیک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد سال 2013 و در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای CLSI موسسه استانداردهای آزمایشگاهی و بالینی (Clinical and Laboratory Standards Institute, CLSI موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید استاندارد GP17 دانلود استاندارد Clinical Laboratory Safety, 3rd Edition دانلود استاندارد ایمنی آزمایشگاهی بالینی ، چاپ 3
خرید استاندارد GP17 دانلود استاندارد Clinical Laboratory Safety, 3rd Edition دانلود استاندارد ایمنی آزمایشگاهی بالینی ، چاپ 3

GP17
Clinical Laboratory Safety, 3rd Edition

لینک استاندارد CLSI :

https://clsi.org/standards/products/general-laboratory/documents/gp17/

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد GP17

برای اطمینان از کیفیت استاندارد GP17 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد GP17

This document contains general recommendations for implementing a high-quality laboratory safety program, which are provided in a framework that is adaptable within any laboratory.

This reaffirmed document has been reviewed and confirmed as suitable to remain published without revision to content, as of April 2016. The document’s next scheduled review is generally five years after the reaffirmation date.

خرید استاندارد Clinical Laboratory Safety, 3rd Edition

Chairholder: Terry Jo Gile, MT(ASCP), MA.Ed.

Date of Publication: June 29, 2012

Order Code PDF: GP17A3E
ISBN Number: 1-56238-798-7

Order Code Print: GP17A3
ISBN Number: 1-56238-797-9

Edition: Third

Pages: 104

دانلود استاندارد ایمنی آزمایشگاهی بالینی ، چاپ 3

این سند حاوی توصیه های کلی برای اجرای یک برنامه ایمنی آزمایشگاهی با کیفیت بالا است ، که در چهارچوبی ارائه می شود که قابل تنظیم در هر آزمایشگاهی باشد.

این سند مجدداً مورد بازبینی و تأیید قرار گرفته است که مناسب است تا بدون نسخه در محتوای ، از آوریل 2016 منتشر شود. بررسی بعدی برنامه ریزی شده این سند ، عموماً پنج سال از تاریخ تأیید مجدد است.

دکمه بازگشت به بالا