دانلود استاندارد IPC 4103B خرید Specification for Base Materials for High Speed High Frequency Applications

خرید استاندارد IPC 4103B

برای دانلود استاندارد IPC 4103B و دریافت پی دی اف مشخصات مواد پایه برای کاربردهای با فرکانس بالا با سرعت بالا بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد سال 2017 در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای IPC موسسه استانداردهاي انجمن صنايع اتصالات الکترونيک ( Association Connection Electronic Industries موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

IPC 4103B
Specification for Base Materials for High Speed/High Frequency Applications
STANDARD by Association Connecting Electronics Industries, 11/01/2017

لینک استاندارد IPC 4103B:

https://www.techstreet.com/wrc/standards/ipc-4103b?product_id=2106903

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد IPC 4103B

برای اطمینان از کیفیت استاندارد IPC 4103B ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد IPC 4103B

IPC 4103B covers the requirements for high speed/high frequency performance plastic substrates to be used for fabrication of printed boards for microstrip, stripline, and high speed digital electrical and electronic circuits. This specification applies to the plastic substrate thickness defined in the specification sheets as measured over the dielectric only. As a general guideline, laminates controlled by this specification usually have a dissipation factor of less than 0.005.

 

دانلود استاندارد IPC 4103B

IPC 4103B الزامات بسترهای پلاستیکی با عملکرد با سرعت بالا/فرکانس بالا را پوشش می دهد تا برای ساخت تخته های چاپی برای مدارهای الکتریکی و الکترونیکی دیجیتال میکرواستریپ، نواری، و پرسرعت استفاده شود. این مشخصات برای ضخامت بستر پلاستیکی تعریف شده در برگه‌های مشخصات که فقط روی دی الکتریک اندازه‌گیری می‌شود، اعمال می‌شود. به عنوان یک دستورالعمل کلی، لمینت های کنترل شده با این مشخصات معمولاً دارای ضریب اتلاف کمتر از 0.005 هستند.

دکمه بازگشت به بالا