دانلود استاندارد IPC 4562A خرید Metal Foil For Printed Board Applications

خرید استاندارد IPC 4562A

برای دانلود استاندارد IPC 4562A و دریافت پی دی اف صلاحیت و مشخصات عملکرد برای تخته های چاپی سفت و سخت بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد به سال 2008 در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای IPC موسسه استانداردهاي انجمن صنايع اتصالات الکترونيک ( Association Connection Electronic Industries موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید استاندارد IPC 1755 دانلود استاندارد IPC 1755 خرید استاندارد Conflict Minerals Data Exchange Standard
خرید استاندارد IPC 1755 دانلود استاندارد IPC 1755 خرید استاندارد Conflict Minerals Data Exchange Standard

IPC 4562A-2008
Metal Foil For Printed Board Applications

لینک استاندارد IPC 4562A:

https://webstore.ansi.org/standards/ipc/ipc4562a2008

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد IPC 4562A

برای اطمینان از کیفیت استاندارد IPC 4562A ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد IPC 4562A

This specification covers metal foils supported by carrier films and unsupported foils suitable for subsequent use in only printed boards. It also addresses the requirements for procurement of these same metal foils. Unless otherwise agreed upon between user and supplier (AABUS), metal foils shall be considered acceptable as long as the requirements in this specification are met.

 

دانلود استاندارد IPC 4562A

این مشخصات فویل های فلزی را پوشش می دهد که توسط فیلم های حامل پشتیبانی می شوند و فویل های بدون پشتیبان مناسب برای استفاده بعدی فقط در تخته های چاپ شده. همچنین الزامات خرید همین فویل‌های فلزی را مورد توجه قرار می‌دهد. مگر اینکه بین کاربر و تامین کننده (AABUS) توافق دیگری صورت گرفته باشد، تا زمانی که الزامات این مشخصات رعایت شده باشد، فویل های فلزی قابل قبول تلقی می شوند.

دکمه بازگشت به بالا