دانلود استاندارد NEMA 77 خرید Temporal Light Artifacts

خرید استاندارد NEMA 77

برای دانلود استاندارد NEMA 77 و خرید استاندارد Temporal Light Artifacts بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2017 می باشد.

کلیه استانداردهای NEMA استانداردهاي انجمن توليد کنندگان وسائل برقي موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد National Electrical Manufacturers Association مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

NEMA 77-2017
Temporal Light Artifacts: Test Methods and Guidance for Acceptance Criteria
STANDARD by National Electrical Manufacturers Association, 04/01/2017

دانلود استاندارد NEMA خرید استانداردهاي انجمن توليد کنندگان وسائل برقي PDF استاندارد National Electrical Manufacturers Association
دانلود استاندارد NEMA خرید استانداردهاي انجمن توليد کنندگان وسائل برقي PDF استاندارد National Electrical Manufacturers Association

لینک استاندارد ANEMA 77:

https://www.techstreet.com/standards/nema-77-2017?product_id=1949775

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد NEMA 77

برای اطمینان از کیفیت استاندارد NEMA 77، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد NEMA 77 خرید NEMA 77

NEMA 77-2017 recommends a method of quantifying the visibility of temporal light artifacts (TLA), and recommends initial, broad application-dependent limits on TLA.

دانلود استاندارد مصنوعات نور موقتی

NEMA 77-2017 روشی را برای تعیین کمیت میزان دید مصنوعات نور زمانی (TLA) توصیه می کند و محدودیت های اولیه و گسترده ای را که وابسته به کاربرد هستند را برای TLA توصیه می کند.

دکمه بازگشت به بالا