دانلود استاندارد NSF 55-2017 خرید Ultraviolet Microbiological Water Treatment Systems

خرید استاندارد NSF 55-2017

برای دانلود استاندارد NSF 55-2017 و خرید آیین نامه Ultraviolet Microbiological Water Treatment Systems بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای NSF از استانداردهاي صنايع غذايي موجود است. برای دریافت PDF استاندارد NSF International، شماره استاندارد IESNA مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

 دانلود استاندارد NSF خرید استاندارد NSF فروش استانداردهای NSF استانداردهاي صنايع غذايي
دانلود استاندارد NSF خرید استاندارد NSF فروش استانداردهای NSF استانداردهاي صنايع غذايي

NSF 55-2017
Ultraviolet Microbiological Water Treatment Systems
STANDARD by NSF International, 06/13/2017

لینک استاندارد NSF 55-2017 :

https://www.techstreet.com/hei/standards/nsf-55-2017?product_id=2002818

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد NSF 55-2017

برای اطمینان از کیفیت فایل استاندارد NSF 55-2017 ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد NSF 55-2017

The purpose of this Standard is to establish minimum requirements for the reduction of microorganisms using ultraviolet radiation (UV). UV water treatment systems covered by this Standard are intended for water that may be either microbiologically safe or microbiologically unsafe. This Standard also specifies the minimum product literature and labeling information that a manufacturer shall supply to authorized representatives and system owners, as well as the minimum service-related obligations that the manufacturer shall extend to system owners.

دانلود آیین نامه NSF 55-2017 دانلود Ultraviolet Microbiological Water Treatment Systems

Published:06/13/2017
ANSI Approved
Number of Pages:60File Size:1 file , 1000 KB

 

دانلود استاندارد NSF 55-2017 سیستم های تصفیه آب میکروبیولوژیکی

هدف این استاندارد ایجاد حداقل نیاز برای کاهش میکروارگانیسم ها با استفاده از اشعه ماورا بنفش (UV) است. سیستم های تصفیه آب ماورا بنفش تحت پوشش این استاندارد برای آبی در نظر گرفته شده است که ممکن است از نظر میکروبیولوژیکی بی خطر باشد یا از نظر میکروبیولوژیکی ناامن باشد. این استاندارد همچنین حداقل ادبیات محصول و اطلاعات برچسب گذاری را كه تولیدكننده باید به نمایندگان مجاز و دارندگان سیستم ارائه دهد و همچنین حداقل تعهدات مربوط به خدمات كه سازنده نسبت به دارندگان سیستم اعمال می كند ، مشخص می كند.

دکمه بازگشت به بالا