دانلود استاندارد SAE AMS3819D خرید Cloths Cleaning For Aircraft Primary and Secondary Structural Surfaces

خرید استاندارد SAE AMS3819D

برای دانلود استاندارد SAE AMS3819D و خرید استاندارد Cloths Cleaning For Aircraft Primary and Secondary Structural Surfaces بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2020 می باشد.

کلیه استانداردهای SAE استانداردهاي انجمن مهندسين خودروسازي و هوا و فضا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Society of Automotive Engineers مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا Techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود استاندارد SAE - SAE International -خرید استاندارهای SAE - دریافت متن کامل ایین نامه استانداردهاي انجمن مهندسين خودروسازي و هوا و فضا
دانلود استاندارد SAE – SAE International -خرید استاندارهای SAE – دریافت متن کامل ایین نامه استانداردهاي انجمن مهندسين خودروسازي و هوا و فضا
SAE AMS3819D
Cloths, Cleaning, For Aircraft Primary and Secondary Structural Surfaces
STANDARD by SAE International, 07/02/2020
لینک استاندارد SAE :

https://www.techstreet.com/standards/sae-ams3819d?product_id=2125386

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 5$

دانلود رایگان استاندارد SAE AMS3819D

برای اطمینان از کیفیت استاندارد SAE AMS3819D، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد SAE AMS3819D خرید SAE AMS3819D

This specification covers woven, nonwoven, and knit absorbent materials supplied either as dry cloths or presaturated cloths for solvent cleaning process applications.

دانلود استاندارد فلنج لوله های فلزی

این مشخصات مواد جاذب بافته ، نبافته و بافتنی را که به صورت پارچه های خشک یا پارچه های اشباع نشده برای کاربردهای فرآیند تمیز کردن حلال تهیه می شود ، پوشش می دهد.

دکمه بازگشت به بالا