دانلود استاندارد SAE AS5671 خرید Design and Performance Criteria

خرید استاندارد SAE AS5671

برای دانلود استاندارد SAE AS5671 و خرید استاندارد Design and Performance Criteria بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2020 می باشد.

کلیه استانداردهای SAE استانداردهاي انجمن مهندسين خودروسازي و هوا و فضا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Society of Automotive Engineers مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا Techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود استاندارد SAE - SAE International -خرید استاندارهای SAE - دریافت متن کامل ایین نامه استانداردهاي انجمن مهندسين خودروسازي و هوا و فضا
دانلود استاندارد SAE – SAE International -خرید استاندارهای SAE – دریافت متن کامل ایین نامه استانداردهاي انجمن مهندسين خودروسازي و هوا و فضا
SAE AS5671
Design and Performance Criteria: Interior Passenger Stairways on Transport Category Airplanes
STANDARD by SAE International, 06/25/2020
لینک استاندارد SAE :

https://www.techstreet.com/standards/sae-as5671?product_id=1885676

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 5$

دانلود رایگان استاندارد SAE AS5671

برای اطمینان از کیفیت استاندارد SAE AS5671، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد SAE AS5671 خرید SAE AS5671

This SAE Aerospace Standard (AS) provides design criteria for onboard stairways intended for use by passengers aboard multi-deck transport category airplanes. It is not intended for stairways designed for use only by crewmembers, supernumeries, or maintenance personnel. Additionally, this AS does not apply to fuselage mounted or external stairways used for boarding passengers, which are covered by ARP836.

The purpose of this AS is to assist airplane manufacturers in designing stairways on which users will be less likely to experience a misstep or fall during normal operations and on which movement during an emergency evacuation will be as efficient as is possible.

دانلود استاندارد مهندسين خودروسازي و هوا و فضا

این استاندارد هوایی SAE (AS) معیارهای طراحی را برای راه پله های مسافربری در نظر گرفته شده برای مسافرینی که در هواپیما های طبقه حمل و نقل چند طبقه قرار دارند ، در نظر گرفته است. این برنامه برای راه پله هایی که فقط برای استفاده توسط خدمه سازندگان ، ابرنواخترها یا پرسنل نگهداری ساخته شده اند ، درنظر گرفته نشده است. علاوه بر این ، این AS در مورد راه پله های بدنه سوار شده یا بیرونی که برای مسافران شبانه روزی استفاده می شود ، که توسط ARP836 پوشانده می شود ، صدق نمی کند.

هدف از این AS کمک به سازندگان هواپیما در طراحی راه پله هایی است که در آن کاربران احتمالاً در هنگام انجام عملیات عادی دچار خطا یا سقوط می شوند و حرکت در حین تخلیه اضطراری تا حد امکان کارآمد خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا