دانلود استاندارد ULC S604 خرید Standard for Factory-Built Type A Chimneys CAN/ULC-S604

خرید استاندارد Standard for Factory-Built Type A Chimneys CAN/ULC-S604

برای دانلود استاندارد Standard for Factory-Built Type A Chimneys CAN/ULC-S604 و خرید استاندارد CAN ULC-S543 بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد که مربوط به سال 2016 در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای ULC از مجموعه استانداردهاي ايمني کانادا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Underwriters Laboratories of Canada مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

استاندارد ULC ULC standard Underwriters Laboratories of Canada
استاندارد ULC
ULC standard Underwriters Laboratories of Canada

ULC 604
Standard for Factory-Built Type A Chimneys (CAN/ULC-S604:2016)
STANDARD by Underwriters Laboratories of Canada, 12/01/2016

لینک CAN ULC-S543:

https://www.techstreet.com/standards/ulc-604?product_id=1940890

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد Standard for Factory-Built Type A Chimneys CAN/ULC-S604

برای اطمینان از کیفیت استاندارد ایزو Standard for Factory-Built Type A Chimneys CAN/ULC-S604، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد Standard for Factory-Built Type A Chimneys CAN/ULC-S604

This National Standard of Canada apply to Factory-Built Type A Chimneys, which do not require field fabrication. They are for use with gas and liquid fuel-fired residential appliances and building heating equipment, where the appliance or equipment flue-gas temperatures do not exceed 540 °C. They are intended for installation inside or outside of buildings to provide an essentially vertical conduit or passageway for conveying flue gases to the outer air from the above-described class of appliances.

 

دانلود استاندارد CAN ULC-S543 استاندارد برای دودکش های کارخانه ای نوع A CAN/ULC-S604

این استاندارد ملی کانادا برای دودکش های نوع A در کارخانه اعمال می شود که نیازی به ساخت میدانی ندارند. آنها برای استفاده با وسایل مسکونی گازسوز و سوخت مایع و تجهیزات گرمایشی ساختمان هستند، جایی که دمای گاز دودکش دستگاه یا تجهیزات از 540 درجه سانتیگراد تجاوز نمی کند. آنها برای نصب در داخل یا خارج از ساختمان ها در نظر گرفته شده اند تا یک مجرا یا گذرگاه اساساً عمودی برای انتقال گازهای دودکش به هوای بیرونی از کلاس وسایل فوق الذکر ارائه کنند.

 

دکمه بازگشت به بالا