دانلود استاندارد ULC S605 خرید Standard for Gas Vents CAN/ULC-S605

خرید استاندارد Standard for Gas Vents CAN/ULC-S605

برای دانلود استاندارد Standard for Gas Vents CAN/ULC-S605 و خرید استاندارد ULC S605 بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد که مربوط به سال 2016 در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای ULC از مجموعه استانداردهاي ايمني کانادا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Underwriters Laboratories of Canada مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

استاندارد ULC ULC standard Underwriters Laboratories of Canada
استاندارد ULC
ULC standard Underwriters Laboratories of Canada

ULC 605
Standard for Gas Vents (CAN/ULC-S605:2016)
STANDARD by Underwriters Laboratories of Canada, 07/01/2016

لینک ULC S605:

https://www.techstreet.com/standards/ulc-605?product_id=1921983

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد Standard for Gas Vents CAN/ULC-S605

برای اطمینان از کیفیت استاندارد ایزو Standard for Gas Vents CAN/ULC-S605، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد Standard for Gas Vents CAN/ULC-S605

This National Standard of Canada covers the design and construction of Type B (round or oval) and Type BW Gas Vents.

Type B Gas Vents are intended for the venting of flue gases having temperatures not exceeding 245 °C, from gas fired appliances certified with draft hoods or diverters. Type B Gas Vents are also intended for use with gas fired appliances, without draft hoods or diverters, which meet certain requirements outlined by this Standard.

دانلود استاندارد ULC S605 استاندارد استاندارد برای دریچه های گاز CAN/ULC-S605

این استاندارد ملی کانادا طراحی و ساخت دریچه های گازی نوع B (گرد یا بیضی) و نوع BW را پوشش می دهد.

دریچه‌های گازی نوع B برای تخلیه گازهای دودکش با دمای بیش از 245 درجه سانتیگراد، از وسایل گازسوز دارای گواهی هود یا دیورتر در نظر گرفته شده‌اند. دریچه‌های گاز نوع B همچنین برای استفاده با وسایل گازسوز، بدون هود یا انحراف‌کننده، که الزامات مشخص شده توسط این استاندارد را برآورده می‌کنند، در نظر گرفته شده‌اند.

 

دکمه بازگشت به بالا