دانلود ایبوک اورجینال Othello

خرید ایبوک اورجینال Othello

برای دانلود ایبوک اورجینال Othello  و خرید کتاب اورجینال اتللو بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Bloomsbury Academic دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.jaypeebrothers.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک اورجینال Othello

ایبوک اورجینال Othello خرید کتاب اورجینال اتللو ISBN9781472571793
ایبوک اورجینال Othello خرید کتاب اورجینال اتللو ISBN 9781472571793
Othello
Revised Edition
William Shakespeare (Author), E.A.J. Honigmann (Anthology Editor), Ayanna Thompson (Introduction)

ISBN 9781472571793

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Othello

https://www.bloomsbury.com/us/othello-9781472571793/

https://www.worldcat.org/title/othello/oclc/1156732596?referer=br&ht=edition

دانلود رایگان کتاب اورجینال Othello

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب اورجینال Othello

This second edition of Othello has a new, illustrated introduction by leading American scholar Ayanna Thompson, which addresses such key issues as race, religion and gender, as well as looking at ways in which the play has been adapted in more recent times.

Othello is one of Shakespeare’s great tragedies-written in the same five-year period as Hamlet, King Lear, and Macbeth. The new introduction attends to the play’s different meanings throughout history, while articulating the historical context in which Othello was created, paying particular attention to Shakespeare’s source materials and the evidence about early modern constructions of racial and religious difference. It also explores the life of the play in different historical moments, demonstrating how meanings and performances develop, accrue, and metamorphose over time.

The volume provides a rich and current resource, making this best-selling play edition ideal for today’s students at advanced school and undergraduate level.

دانلود ایبوک اورجینال Othello

این چاپ دوم اتللو دارای مقدمه جدید و مصور توسط محقق برجسته آمریکایی Ayanna Thompson است که به موضوعات کلیدی از قبیل نژاد ، دین و جنسیت و همچنین شیوه های اقتباس نمایشنامه در زمانهای اخیر می پردازد.

اتللو یکی از تراژدی های بزرگ شکسپیر است که در همان دوره پنج ساله هملت ، شاه لیر و مکبث نوشته شده است. مقدمه جدید به معانی مختلف نمایش در طول تاریخ می پردازد ، در حالی که زمینه تاریخی که اتللو در آن خلق شده است را بیان می کند ، توجه ویژه ای به منابع منبع شکسپیر و شواهد مربوط به ساختارهای اولیه مدرن تفاوت نژادی و مذهبی دارد. همچنین زندگی نمایشنامه را در لحظات مختلف تاریخی مورد بررسی قرار می دهد و نشان می دهد که چگونه معانی و اجراها در طول زمان توسعه ، جمع و دگرگون می شوند.

این جلد منبع غنی و فعلی را ارائه می دهد و این پرفروش ترین نسخه نمایشنامه را برای دانش آموزان امروزی در مدارس پیشرفته و کارشناسی ایده آل می کند.

دکمه بازگشت به بالا