دانلود ایبوک The Psychology of Social Media

خرید ایبوک The Psychology of Social Media

برای دانلود کتاب The Psychology of Social Media و خرید ایبوک The Psychology of Social Media بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب The Psychology of Social Media ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت پی دی اف اورجینال و به زبان انگلیسی پس از واریز ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Industrial Press دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب The Psychology of Social Media دانلود ایبوک روانشناسی رسانه های اجتماعی ISBN-10: 1138047759ISBN-13: 978-1138047754
دانلود کتاب The Psychology of Social Media دانلود ایبوک روانشناسی رسانه های اجتماعی ISBN-10: 1138047759ISBN-13: 978-1138047754
The Psychology of Social Media (The Psychology of Everything) 1st Edition, Kindle Edition
by Ciarán Mc Mahon  (Author)

Series: The Psychology of Everything

Paperback: 116 pages
Publisher: Routledge; 1 edition (April 15, 2019)
Language: English
ISBN-10: 1138047759
ISBN-13: 978-1138047754

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب The Psychology of Social Media از سایت Amazon.org :

https://www.taylorfrancis.com/books/9781315170619

https://public.ebookcentral.proquest.com/choice/publicfullrecord.aspx?p=5741692

دانلود رایگان کتاب The Psychology of Social Media

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

Taylor & Francis Group

15/04/2019

The Psychology of Everything Ser.

9781351692441

9781138047747

English

117

دانلود کتاب The Psychology of Social Media

Are we really being ourselves on social media? Can we benefit from connecting with people we barely know online? Why do some people overshare on social networking sites?

The Psychology of Social Media explores how so much of our everyday lives is played out online, and how this can impact our identity, wellbeing and relationships. It looks at how our online profiles, connections, status updates and sharing of photographs can be a way to express ourselves and form connections, but also highlights the pitfalls of social media including privacy issues.

From FOMO to fraping, and from subtweeting to selfies, The Psychology of Social Media shows how social media has developed a whole new world of communication, and for better or worse is likely to continue to be an essential part of how we understand our selves.

 

دانلود ایبوک روانشناسی رسانه های اجتماعی

آیا واقعاً خودمان در رسانه های اجتماعی هستیم؟ آیا می توانیم از ارتباط با افرادی که به سختی آنها آنلاین می شناسیم ، سود ببریم؟ چرا برخی از افراد در سایت های شبکه های اجتماعی نظارت زیادی می کنند؟

روانشناسی رسانه های اجتماعی بررسی می کند که چقدر زندگی روزمره ما به صورت آنلاین پخش می شود و اینکه چگونه این می تواند بر هویت ، رفاه و روابط ما تأثیر بگذارد. این بررسی می کند که چگونه پروفایل های آنلاین ، اتصالات ، به روزرسانی وضعیت و به اشتراک گذاری عکس می تواند راهی برای بیان خودمان و ایجاد ارتباطات باشد ، اما همچنین خطاهای رسانه های اجتماعی از جمله موارد مربوط به حریم خصوصی را برجسته می کند.

روانشناسی رسانه های اجتماعی ، از FOMO گرفته تا سرخوردگی ، و از subtweeting گرفته تا سلفی ، نشان می دهد که چگونه رسانه های اجتماعی دنیای کاملاً جدیدی از ارتباطات را توسعه داده اند ، و بهتر یا بدتر احتمالاً همچنان بخشی اساسی در درک ما از خود است.

فهرست مطالب The Psychology of Social Media

Cover
Half Title
Series
Title
Copyright
Contents
Acknowledgements
1 Introduction
2 Profiles
3 Connections
4 Updates
5 Media
6 Messaging
7 Values
Further reading
Notes

دکمه بازگشت به بالا