دانلود تست بانک کتاب Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition

خرید بانک کتاب Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition

برای دانلود بانک کتاب Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition و خرید بانک کتاب Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایبوک ایمیل می شود. این منابع Instructor در فرمت RTF جداگانه از کل 18 فصل و به زبان انگلیسی پس از واریز فورا ارسال می شود. توجه شود که این خرید فقط شامل تست بانک است و شامل ایبوک کتاب نمی شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Wiley دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود بانک کتاب Karp's Cell and Molecular Biology 9th Edition خرید بانک کتاب Karp's Cell and Molecular Biology 9th Edition
دانلود بانک کتاب Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition خرید بانک کتاب Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition

Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition
by Gerald Karp (Author), Janet Iwasa (Author), Wallace Marshall (Author)

ISBN-13: 978-1119598244
ISBN-10: 1119598249

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک بانک کتاب Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition از سایت آمازون

http://bcs.wiley.com/he-bcs/Books?action=index&itemId=1119598168&bcsId=11663

دانلود رایگان بانک کتاب Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition

برای اطمینان از کیفیت چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

دانلود بانک کتاب Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition

Karp’s Cell and Molecular Biology delivers a concise and illustrative narrative that helps students connect key concepts and experimentation, so they better understand how we know what we know in the world of cell biology.

This classic text explores core concepts in considerable depth, often adding experimental detail. It is written in an inviting style and at mid-length, to assist students in managing the plethora of details encountered in the Cell Biology course.

The 9th Edition includes two new sections and associated assessment in each chapter that show the relevance of key cell biology concepts to plant cell biology and bioengineering.

دانلود بانک کتاب Karp’s Cell and Molecular Biology 9th Edition

Karp’s Cell and Molecular Biology روایتی خلاصه و گویا ارائه می دهد که به دانش آموزان کمک می کند تا مفاهیم کلیدی و آزمایشات را به هم پیوند دهند ، بنابراین آنها بهتر می فهمند که ما چگونه می دانیم در دنیای زیست شناسی سلولی چه می دانیم.

این متن کلاسیک مفاهیم اصلی را در عمق قابل توجهی بررسی می کند ، اغلب جزئیات تجربی را اضافه می کند. این کتاب به سبک دعوت کننده و در اواسط طول نوشته شده است تا به دانشجویان در مدیریت مجموعه جزئیات موجود در دوره زیست شناسی سلولی کمک کند.

نسخه نهم شامل دو بخش جدید و ارزیابی مرتبط در هر فصل است که ارتباط مفاهیم اصلی زیست شناسی سلول را با زیست شناسی سلول های گیاهی و مهندسی زیستی نشان می دهد.

دکمه بازگشت به بالا