دانلود دوره آموزشی IELTS Band 7+ Complete Prep Course

دانلود دوره آموزشی IELTS Band 7+ Complete Prep Course

یکی از دوره‌های پرفروش آیلتس در یودمی IELTS Band 7+ Complete Prep Course است. کسب نمران بالا در آزمون آیلتس کار ساده ای نیست اما با مشاهده ویدیوهای اموزشی این کار ساده تر خواهد بود. پس از پرداخت هزینه، لینکهای دانلود قابل مشاهده است.

خرید دوره آموزشی IELTS Band 7+ Complete Prep Course

What you’ll learn
Achieve a Band Score 6 or Higher
Pass all sections of the IELTS Exam
Apply IELTS Strategies and Tactics
Schedule an actual IELTS Exam
Confidently answer IELTS Reading
Successfully overcome IELTS Listening tricks and traps
Know what IELTS Examiners want from Speaking test
Write IELTS essays with excellence

Who this course is for:

IELTS Students who need USA, UK, AU, or Canadian University admission should take this course.
Individuals who need IELTS English for job certification should take this course.
Individuals who need IELTS English for immigration purposes should take this course.
IELTS Students with Intermediate English should take this course.
Students seeking to improve their General English should take this course.
Students needing to learn IELTS Reading
Students needing to learn IELTS Listening
Students needing to learn IELTS Writing Task 1 and 2
Students needing to learn IELTS Speaking
Students with Beginner English or who are not serious should NOT take this course.

Download IELTS Band 7+ Complete Prep Course

آیا شما نیاز به یک گروه 7+ دارید؟ آیا بارها و بارها تلاش کرده اید و پیشرفتی نداشته اید؟ آیا شما نیاز به یک راهنمای واقعی برای موفقیت 7 گروه هستید؟

سپس دوره ما فقط برای شما است، زیرا شرکت کنندگان برای همه بخش های آزمون IELTS آماده می شوند: ماژول های گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن. این تمرکز بر مهارت ها و تکنیک های مورد نیاز برای تست است. این دوره اکنون آزمونهای آکادمی و عمومی IELTS را پوشش می دهد. شما می توانید با استفاده از این دوره، توصیه ها و تاکتیک های برنده را برای هر دو گروه عمومی و علمی دریافت کنید. این دوره به شما تمام استراتژی ها و تاکتیک های لازم را برای دستیابی به نمره به میزان قابل توجهی در امتحان IELTS ارائه می دهد. استراتژی ما عملی است و با توجه به دانش آموزان ما در واقع بر روی امتحان واقعی کار می کنند. ما هزاران دانش آموز را به نمرات گروه 7-9 کمک کردیم که با توصیه های منحصر به فرد در دوره های دیگر یافت نشد. ما در کمک به دانشجویان از 6 گروه به 7.5 باند و باند 6.5 تا 8 یا 9 پیروز شدیم.

اخیرا کینو کمپبل، مدرس شما، جایزه 2018 را از UDEMY دریافت کرد و او را به عنوان برترین دوره 2018 در زمینه آماده سازی امتحان معرفی کرد. آقای کمپبل دارای 10 درصد بیشترین مدرس UDEMY درگیر بود. تیم آموزش ما شامل معلمان با پیشینه در زبان انگلیسی، قانون، طراحی آزمون استاندارد، درجه بندی آیلتس و روانشناسی تست است. من شخصا IELTS امتحان را برای 10 سال گذشته تدریس کرده ام، در 5 کشور مختلف زندگی می کردم و دانشجویان را از سراسر جهان آموختم.

توجه: این استراتژی و تاکتیک هایی است که به شما می گوید چگونه موفقیت آمیز باشد و چگونه استراتژی را اعمال کنید. ما کتاب را نمی فروشیم و فروشندگان کتاب نیستیم. شما باید کتاب های خود را که ما استفاده می کنید را عرضه کنید. دانش آموزان به ما می آیند زیرا ما در واقع آنها را نشان می دهیم که چگونه در هر بخشی از امتحان موفق شویم. ما میدانیم که امتحان چالش برانگیز است، اما از طریق روشهای شما موفق خواهید شد.

دکمه بازگشت به بالا