دانلود هندبوک آنالیز شکست ASM Handbook Volume 11 Failure Analysis and Prevention

خرید ایبوک Handbook Volume 11 Failure Analysis and Prevention از ASM

برای دانلود کتاب Failure Analysis and Prevention نسخه یازدهم از مجموعه هندبوکهای ASM بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود هندبوک تجزیه و تحلیل شکست و پیشگیری، ایمیل می شود.  این کتاب در قالب PDF کلیه فصول بصورت مجزا ارسال می شود. ایبوک اماده و به محض پرداخت هزینه، فایلهای PDF کل 86 فصل در قالب یک فایل rar ارسال می شود.توجه شود که این ایبوک برخلاف ایبوکهای رایگانی که در اینترنت وجود دارد، دارای شماره صفحه (منظبق با نسخه چاپی) و با کیفیت اورجینال از سایت اصلی تهیه شده است.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک ASM Handbook Volume 11 Failure Analysis and Prevention هندبوک آنالیز شکست ISBN-10: 0871707047ISBN-13: 978-0871707048
خرید ایبوک ASM Handbook Volume 11 Failure Analysis and Prevention هندبوک آنالیز شکست ISBN-10: 0871707047ISBN-13: 978-0871707048
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از سایت asminternational.org داشتید با ما مکاتبه کنید.

 

ASM Handbook, Volume 11: Failure Analysis and Prevention 10th Edition
by W. T. Becker (Author), R. J. Shipley (Author)

Series: ASM Handbook (Book 11)

Hardcover: 1164 pages
Publisher: ASM International; 10 edition (July 1, 2002)
Language: English
ISBN-10: 0871707047
ISBN-13: 978-0871707048

لینک کتاب ASM 11 از سایت asminternational :

https://dl.asminternational.org/handbooks/book/29/Failure-Analysis-and-Prevention

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان ایبوک Failure Analysis and Prevention

برای اطمینان از کیفیت جلد یازدهم از هندبوک ASM ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره کتاب Failure Analysis and Prevention

Volume 11 covers the general engineering aspects of failure prevention and fundamental root causes, materials selection, and the role of design reviews in failure prevention and analysis. Includes failures related to metals manufacturing operations, and the increasingly important role of life assessment methods in failure prevention Failure analysis proves, principles, practices, tools, and techniques used to perform and evaluate failure analysis work and the causes, mechanisms, appearances, and prevention methodology for the four classic types of failure.

دانلود جدیدترین هندبوک آنالیز شکست

جلد 11 جنبه های مهندسی عمومی در مورد پیشگیری از خرابی و علل اساسی ریشه ، انتخاب مواد و نقش بررسی طرح در پیشگیری و تجزیه و تحلیل از نقص را در بر می گیرد. شامل خرابی های مربوط به عملیات تولید فلزات ، و نقش مهم و مهم روز افزون روشهای ارزیابی زندگی در پیشگیری از عدم موفقیت ، تجزیه و تحلیل عدم اثبات ، اصول ، شیوه ها ، ابزارها و تکنیک های مورد استفاده برای انجام و ارزیابی کار تجزیه و تحلیل شکست و علل ، مکانیسم ها ، ظهور و پیشگیری است. روش شناسی برای چهار نوع کلاسیک از شکست.

دکمه بازگشت به بالا