دانلود هندبوک خوردگی ASM Handbook Volume 13A Corrosion Fundamentals Testing Protection

خرید ایبوک Corrosion Fundamentals Testing Protection از ASM

برای دانلود کتاب Corrosion Fundamentals Testing Protection نسخه سیزدهم از مجموعه هندبوکهای ASM بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود هندبوک خوردگی، اصول، آزمایش و حفاظت ایمیل می شود.  این کتاب در قالب PDF کلیه فصول بصورت مجزا ارسال می شود. ایبوک اماده و به محض پرداخت هزینه، فایلهای PDF کل 131 فصل در قالب یک فایل rar ارسال می شود.توجه شود که این ایبوک برخلاف ایبوکهای رایگانی که در اینترنت وجود دارد، دارای شماره صفحه (منظبق با نسخه چاپی) و با کیفیت اورجینال از سایت اصلی تهیه شده است.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک هندبوک ASM Handbook Volume 13A Corrosion Fundamentals Testing Protection دانلود جدیدترین هندبوک خوردگی ISBN-13: 978-0871707055
خرید ایبوک هندبوک ASM Handbook Volume 13A Corrosion Fundamentals Testing Protection دانلود جدیدترین هندبوک خوردگی ISBN-13: 978-0871707055
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از سایت asminternational.org داشتید با ما مکاتبه کنید.

 

ASM Handbook: Corrosion : Fundamentals, Testing, and Protection 10th Edition
by Bernard S.Covino Jr. (Author), Stephen D. Cramer (Author, Editor), Jr. Covino (Editor), Bernard S. (Editor)

Series: ASM Handbook (Book 13)
Hardcover: 1135 pages
Publisher: ASM International; 10 edition (November 1, 2003)
Language: English
ISBN-10: 0871707055
ISBN-13: 978-0871707055

لینک کتاب ASM 13A از سایت asminternational :

https://www.worldcat.org/title/corrosion-fundamentals-testing-and-protection/oclc/672625985

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

دانلود رایگان ایبوک هندبوک Corrosion Fundamentals Testing Protection

برای اطمینان از کیفیت جلد سیزدهم از هندبوک ASM ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره کتاب هندبوک Corrosion Fundamentals Testing Protection

ASM Handbook, Vol. 13A: Corrosion: Fundamentals, Protection and PreventionThe purpose of ASM Handbook, Volume 13A: Corrosion: Fundamentals, Testing, and Protection is to help engineers and designers understand corrosion so that they can solve existing corrosion problems and prevent future ones. It should be the first book you select when researching a corrosion problem. The coverage of the volume has been completely revised to ensure that it is the most comprehensive, practical, and up-to-date resource available. Each article is indexed to other appropriate sections of the Handbook, and each provides a road map to the thousands of individual bibliographical references that were used to compile the information.

دانلود جدیدترین هندبوک خوردگی

کتابچه راهنمای ASM ، جلد. 13A: خوردگی: اصول ، حمایت و پیشگیری
هدف از کتاب راهنمای ASM ، جلد 13A: خوردگی: اصول ، آزمایش و محافظت ، کمک به مهندسان و طراحان در درک خوردگی است تا بتوانند مشکلات خوردگی موجود را حل کرده و از موارد بعدی جلوگیری کنند. این باید اولین کتابی باشد که هنگام تحقیق در مورد مشکل خوردگی انتخاب می کنید. پوشش این جلد کاملاً اصلاح شده است تا از کاملترین ، کاربردی ترین و به روزترین منابع موجود استفاده شود. هر مقاله به سایر بخش های مناسب این کتابچه فهرست بندی می شود و هر یک نقشه راه هزاران مرجع کتابشناختی را که برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است ، فراهم می کند.

دکمه بازگشت به بالا