دانلود کتاب آموزش زبان برای کودکان Hello World My Body

خرید ایبوک Hello World My Body

برای دانلود کتاب Hello World My Body و خرید ایبوک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت پی دی اف تبدیلی و به زبان انگلیسی پس از واریز ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Doubleday Books for Young Readers; Brdbk Edition دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Hello World My Body دانلود ایبوک سلام جهانی بدن من ISBN-10 : 1524766364 ISBN-13 : 978-1524766368
دانلود کتاب Hello World My Body دانلود ایبوک سلام جهانی بدن من ISBN-10 : 1524766364 ISBN-13 : 978-1524766368
Hello, World! My Body Kindle Edition
by Jill McDonald  (Author)

ISBN-10 : 1524766364
ISBN-13 : 978-1524766368
Publisher : Doubleday Books for Young Readers; Brdbk Edition (February 13, 2018)

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب Hello World My Body از سایت Amazon.org :

 

دانلود رایگان کتاب Hello World My Body

برای اطمینان از کیفیت کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Hello World My Body

Young children are fascinated by their eyes, ears, nose, fingers, and toes. Here’s a Hello, World! board book that teaches toddlers all about the human body, with shapes, sizes, colors, and super-simple facts.

Hello, World! is a series designed to introduce first nonfiction concepts to babies and toddlers. Told in clear and easy terms and featuring bright, cheerful illustrations, Hello, World! makes learning fun for young children. And each sturdy page offers helpful prompts for engaging with your child. (“How many fingers can you count on each hand?”) It’s a perfect way to bring science and nature into the busy world of a toddler, where learning never stops.

دانلود ایبوک آموزش زبان انگلیسی برای کودکان Hello World My Body

کودکان خردسال مجذوب چشم ، گوش ، بینی ، انگشتان و انگشتان پا می شوند. سلام ، جهانی! کتاب تخته ای که کودکان نوپا را در مورد بدن انسان ، با اشکال ، اندازه ها ، رنگ ها و حقایق فوق العاده ساده آموزش می دهد.

سلام دنیا! سریالی است که برای معرفی اولین مفاهیم غیر داستانی به نوزادان و کودکان نوپا طراحی شده است. گفته شده با اصطلاحات روشن و آسان و شامل تصاویر روشن و شاد ، سلام ، جهان! یادگیری را برای کودکان خردسال سرگرم کننده می کند. و هر صفحه محکم دستورالعمل های مفیدی برای تعامل با فرزند شما ارائه می دهد. (“چند انگشت را می توانید روی هر دست حساب کنید؟”) این یک روش عالی برای آوردن علم و طبیعت به دنیای شلوغ یک کودک نوپا است ، جایی که یادگیری هرگز متوقف نمی شود.

دکمه بازگشت به بالا