دانلود کتاب A Guide to Behavioural Modelling

خرید ایبوک A Guide to Behavioural Modelling

برای دانلود ایبوک A Guide to Behavioural Modelling و خرید کتاب راهنمای مدل سازی رفتاری بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub و AZW و به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Risk books دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک A Guide to Behavioural Modelling

ایبوک A Guide to Behavioural Modelling خرید کتاب راهنمای مدل سازی رفتاری ISBN-10 : 1782724044 ISBN-13 : 978-1782724049
ایبوک A Guide to Behavioural Modelling خرید کتاب راهنمای مدل سازی رفتاری ISBN-10 : 1782724044 ISBN-13 : 978-1782724049
A Guide to Behavioural Modelling Kindle Edition
by Matteo Formenti (Author), Umberto Crespi (Editor)
ISBN-10 : 1782724044
ISBN-13 : 978-1782724049
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب A Guide to Behavioural Modelling

دانلود رایگان کتاب A Guide to Behavioural Modelling

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب A Guide to Behavioural Modelling

  • Client behaviour deeply impacts a bank’s liquidity, funding, interest-rate position and, consequently, the management of its asset/liability mismatch and related profitability. Therefore it is imperative that risk managers and modellers alike understand how to model client behaviour according to the needs of their business. It is the aim of this book to improve that understanding and highlight modelling techniques from the simple through to the complex, offering a broad suite of tools to improve the management of an institution’s balance sheet.Since the 2008 global financial crisis, there has been increasing interest from external stakeholders (regulators, shareholders, institutional investors) in understanding how client behaviour impacts banks profitability, as well as how banks manage their liquidity, funding and interest rate risk.Matteo Formenti and Umberto Crespi of UniCredit Group have gathered together chapter authors from across the globe who are all experts in their field. This book will aim to explain in a simple and effective way how it is possible to model client behaviour for the proper management of an institution’s balance sheet, and to expand the readers knowledge of the drivers behind behavioural models.

    The book is divided into five parts:
    >> Part I: An Introduction to IRRBB
    >> Part II: NMD Behavioural Models
    >> Part III: Prepayment Behavioural Models
    >> Part IV: Behavioural Models for Non-performing Exposure and Non-committed Lines
    >> Part V: Accounting and Hedging

    and is required reading for model developers, risk managers, model validators and the regulators whose job it is to understand how institutions approached the regulatory requests.

    A Guide to Behavioural Modelling proves that modelling client’s behaviour involves several stakeholders, and can improve the awareness of business decisions in different areas – liquidity, funding, interest rate, internal transfer systems- but that there is no one-size-fits-all modelling solution. Rather, different approaches, from the simple to the most-advanced, are equally appropriate depending on the needs of the institution.

دانلود ایبوک راهنمای مدل سازی رفتاری

رفتار مشتری عمیقا بر نقدینگی ، بودجه ، موقعیت نرخ بهره و در نتیجه مدیریت عدم تطابق دارایی / بدهی و سودآوری مربوط به آن تأثیر می گذارد. بنابراین ضروری است که مدیران ریسک و مدل سازان به طور یکسان درک کنند که چگونه مشتری را با توجه به نیازهای شغلی خود مدلسازی کنند. هدف این کتاب بهبود درک و برجسته سازی تکنیک های مدل سازی از ساده تا پیچیده ، ارائه مجموعه وسیعی از ابزارها برای بهبود مدیریت ترازنامه یک م institutionسسه است.

از زمان بحران مالی جهانی 2008 ، علاقه ذی نفعان خارجی (تنظیم کنندگان ، سهامداران ، سرمایه گذاران نهادی) به درک چگونگی تأثیر رفتار مشتری بر سودآوری بانک ها و همچنین نحوه مدیریت نقدینگی ، بودجه و نرخ بهره توسط بانک ها افزایش یافته است.

Matteo Formenti و Umberto Crespi از گروه UniCredit نویسندگان فصل از سراسر جهان را که همه در زمینه تخصص خود متخصص هستند ، گرد هم آورده اند. هدف این کتاب این است که به روشی ساده و م howثر توضیح دهد که چگونه مدل سازی رفتار مشتری برای مدیریت صحیح ترازنامه یک مسسه امکان پذیر است و دانش خوانندگان در مورد محرکهای مدلهای رفتاری را گسترش می دهد.

این کتاب به پنج قسمت تقسیم شده است:
>> قسمت اول: مقدمه ای بر IRRBB
>> قسمت دوم: مدل های رفتاری NMD
>> قسمت سوم: مدل های رفتاری پیش پرداخت
>> قسمت چهارم: مدل های رفتاری برای خطوط غیر مواجهه و غیر متعهد
>> بخش V: حسابداری و مصون سازی

و برای توسعه دهندگان مدل ، مدیران ریسک ، اعتبارسنجان مدل و تنظیم کننده هایی که وظیفه آنها درک چگونگی برخورد مسسات با درخواستهای نظارتی است ، مورد نیاز است.

یک راهنما برای مدل سازی رفتاری ثابت می کند که مدل سازی رفتار مشتری چندین ذینفع را درگیر می کند و می تواند باعث افزایش آگاهی از تصمیمات تجاری در زمینه های مختلف – نقدینگی ، بودجه ، نرخ بهره ، سیستم های انتقال داخلی شود – اما هیچ مدلی برای همه وجود ندارد راه حل. بلکه رویکردهای مختلف ، از ساده تا پیشرفته ترین ، بسته به نیاز موسسه به همان اندازه مناسب هستند.

دکمه بازگشت به بالا