دانلود کتاب A Little SPOT Stays Home A Story About Viruses And Safe Distancing

خرید ایبوک A Little SPOT Stays Home A Story About Viruses And Safe Distancing

برای دانلود کتاب A Little SPOT Stays Home A Story About Viruses And Safe Distancing و خرید ایبوک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت epub به همراه پی دی اف تبدیلی و به زبان انگلیسی پس از واریز ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Diane Alber Art LLC دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب A Little SPOT Stays Home A Story About Viruses And Safe Distancing دانلود ایبوک کمی SPOT در خانه می ماند داستان در مورد ویروس ها و فاصله ایمن
دانلود کتاب A Little SPOT Stays Home A Story About Viruses And Safe Distancing دانلود ایبوک کمی SPOT در خانه می ماند داستان در مورد ویروس ها و فاصله ایمن
A Little SPOT Stays Home: A Story About Viruses And Safe Distancing – April 25, 2020
by Diane Alber  (Author)

Paperback: 34 pages
Publisher: Diane Alber Art LLC (April 25, 2020)
Language: English
ISBN-10: 1951287312
ISBN-13: 978-1951287313

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب A Little SPOT Stays Home A Story About Viruses And Safe Distancing از سایت Amazon.org :

 

دانلود رایگان کتاب A Little SPOT Stays Home A Story About Viruses And Safe Distancing

برای اطمینان از کیفیت کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب A Little SPOT Stays Home A Story About Viruses And Safe Distancing

I had a huge request from parents and teachers to help explain to children what is happening right now: Why do we have to stay home ? What is safe distancing? Why can’t we see our friends? How can we stay safe? So I decided to create a story that is easy to understand and provides education, gratitude, and hope. It empowers young children, to take action and helps them to understand viruses and why remaining home and safe distancing is both important and necessary right now.

It will help children and their family to stay safe and have a positive outlook to overcome their emotions of anxiety and sadness during this difficult time in their life.

دانلود ایبوک کمی SPOT در خانه می ماند داستان در مورد ویروس ها و فاصله ایمن

من درخواست والدین و معلمان زیادی خواستم تا به کودکان توضیح دهم که در حال حاضر چه اتفاقی می افتد: چرا ما باید در خانه بمانیم؟ مسافت ایمن چیست؟ چرا نمی توانیم دوستانمان را ببینیم؟ چگونه می توانیم ایمن بمانیم؟ بنابراین تصمیم گرفتم داستانی را بسازم که به راحتی قابل درک باشد و آموزش ، قدردانی و امید را فراهم کند. این امر باعث می شود تا کودکان خردسال ، اقدامات لازم را انجام دهند و به آنها کمک می کند تا ویروس ها را درک کنند و چرا هنوز هم فاصله داشتن در خانه و مسافت ایمن هم مهم و ضروری است.

این کمک خواهد کرد که کودکان و خانواده آنها در امنیت باقی بمانند و چشم انداز مثبتی برای غلبه بر احساسات اضطراب و غم و اندوه خود در این دوران دشوار زندگی خود داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا