دانلود کتاب A Philosopher Looks at Sport

خرید ایبوک A Philosopher Looks at Sport

برای دانلود ایبوک A Philosopher Looks at Sport و خرید کتاب نگاه فیلسوف به ورزش بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF کل فصول در قالب فایل rar و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Cambridge University Press دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک A Philosopher Looks at Sport

دانلود کتاب A Philosopher Looks at Sport دانلود ایبوک نگاه فیلسوف به ورزش ISBN-13: 978-1108994934 ISBN-10: 1108994938
دانلود کتاب A Philosopher Looks at Sport دانلود ایبوک نگاه فیلسوف به ورزش ISBN-13: 978-1108994934 ISBN-10: 1108994938

A Philosopher Looks at Sport
by Stephen Mumford  (Author)

ISBN-13: 978-1108994934
ISBN-10: 1108994938
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 4$

ادرس اینترنتی کتاب Philosopher Looks at Sport

https://www.cambridge.org/core/books/philosopher-looks-at-sport/E0C1D23FBEA6626BA435E27DF08EAF71

دانلود رایگان کتاب A Philosopher Looks at Sport

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب A Philosopher Looks at Sport

Why is sport so important among participants and spectators when its goals seem so pointless? Stephen Mumford’s book introduces the reader to a host of philosophical topics found in sport, and argues that sports activities reflect diverse human experiences – including important values that we continue to contest. The author explores physicality, competition, how sport is best defined, ethics in sport, and issues of inclusion such as disability sports, the gender divide, and transgender athletes. His book is written for anyone who is thoughtful, a sports enthusiast, or both, and will deepen our understanding of sport and its place in our lives. This new series offers short and personal perspectives by expert thinkers on topics that we all encounter in our everyday lives.

دانلود ایبوک نگاه فیلسوف به ورزش

چرا ورزش در بین شرکت کنندگان و تماشاگران بسیار مهم است در حالی که اهداف آن بسیار بی معنی به نظر می رسند؟ کتاب استفان ممفورد خواننده را با بسیاری از موضوعات فلسفی موجود در ورزش آشنا می کند و استدلال می کند که فعالیت های ورزشی منعکس کننده تجربیات گوناگون بشری است – از جمله ارزش های مهمی که ما همچنان با آن رقابت می کنیم. نویسنده به بررسی فیزیک ، رقابت ، نحوه تعریف بهتر ورزش ، اخلاق در ورزش و مسائل مربوط به مشارکت مانند ورزش های معلولیت ، شکاف جنسیتی و ورزشکاران تراجنسیتی می پردازد. کتاب او برای هرکس متفکر ، علاقه مند به ورزش یا هر دو نوشته شده است و درک ما را از ورزش و جایگاه آن در زندگی ما عمیق تر می کند. این سری جدید دیدگاه های کوتاه و شخصی توسط متفکران متخصص در مورد موضوعاتی که همه ما در زندگی روزمره خود با آن مواجه می شویم ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا