دانلود کتاب Advanced English Dialogues Expressions Slang and Idioms Collection

خرید ایبوک Advanced English Dialogues Expressions Slang and Idioms Collection

برای دانلود ایبوک Advanced English Dialogues Expressions Slang and Idioms Collection و خرید کتاب مجموعه دیالوگ های پیشرفته انگلیسی عبارات عامیانه و اصطلاحات بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و Epub و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات  Independently published دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Advanced English Dialogues Expressions Slang and Idioms Collection

دانلود کتاب Advanced English Dialogues Expressions Slang and Idioms Collection دانلود ایبوک مجموعه دیالوگ های پیشرفته انگلیسی
دانلود کتاب Advanced English Dialogues Expressions Slang and Idioms Collection دانلود ایبوک مجموعه دیالوگ های پیشرفته انگلیسی

Advanced English Dialogues, Expressions, Slang, and Idioms Collection: Increase your Confidence with English Quickly and Easily (Learning English Collections) Kindle Edition
by Jackie Bolen  (Author)

ISBN-13 ‏ : ‎ 979-8809186827

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Advanced English Dialogues Expressions Slang and Idioms Collection

دانلود رایگان کتاب Advanced English Dialogues Expressions Slang and Idioms Collection

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Advanced English Dialogues Expressions Slang and Idioms Collection

Improve your confidence and speaking abilities with the Advanced English Dialogues, Expressions, Slang, and Idioms Collection. It’s designed for ESL/EFL learners at an advanced level.
This collection consists of three books:

Advanced English Conversation Dialogues
American English Slang
More American English Languages

Jackie Bolen has fifteen years of experience teaching ESL/EFL to students in South Korea and Canada. With her help from her, you’ll improve your English vocabulary and conversational skills in no time at all! Increase your confidence in speaking English.

This 3-book collection will help you. . .

Have thousands of phrases, slang expressions, and idioms at your fingertips.
See how they are used in real life.
Improve your American English.
Speak English fluently and confidently.
Have some fun while learning English.
Improve your TOEFL, TOEIC, or IELTS score.

Pick up your copy of the Advanced English Dialogues, Expressions, Slang, and Idioms Collection today and get ready to improve your skills in a big way.

دانلود ایبوک مجموعه دیالوگ های پیشرفته انگلیسی عبارات عامیانه و اصطلاحات

آینده هند چیست؟ من عمیقاً به وعده هند و به پتانسیل ما برای موفقیت بزرگ ایمان دارم. من همچنین به اندازه کافی بزرگ هستم که از توانایی ما در ربودن شکست از آرواره موفقیت قدردانی کنم.

وعده: فرهنگ متنوع ما برای همه چیزهایی دارد. جمعیت جوان ما تشنه تحصیل و موفقیت هستند. و یک بخش خصوصی قوی موتور رشد ما است. ما می توانیم جهان را در آینده رهبری کنیم.

مبارزه: ما برای ایجاد یک محیط تجاری دوستانه مبارزه می کنیم. ما در نوآوری عقب هستیم. آموزش، بهداشت عمومی و کیفیت مشاغل نیازمند توجه است. دولت های ما برخی چیزها را بیش از حد کنترل می کنند و برخی دیگر را نادیده می گیرند.

چگونه دولت، شهروندان و شرکت ها می توانند مبارزه ما را به وعده تبدیل کنند و هند را قادر به رهبری کنند؟ چگونه می‌توانیم با یادگیری از بهترین شیوه‌ها در جاهای دیگر، مسائل را اصلاح کنیم؟ چگونه می توانیم باز بودن، فراگیری و نوآوری را تضمین کنیم؟ نهادهای مستقل چگونه می توانند ظرفیت کم دولتی را جبران کنند؟ چگونه فرهنگ ما می تواند رهبری ارائه دهد؟

نوشاد فوربس در «مبارزه و وعده» به این سؤالات و سایر سؤالات مهم در مورد پیشرفت هند پاسخ می دهد. او طرحی منطقی و عملی برای ایجاد تعادل درست بین صنعت، موسسات و سیاست ارائه می دهد. با پشتوانه تحقیقات دقیق و داده های فراوان، در اینجا کتابی وجود دارد که نشان می دهد چگونه می توان پتانسیل هند را به کار برد.

دکمه بازگشت به بالا