دانلود کتاب Advances in Microporous and Mesoporous Materials

خرید ایبوک Advances in Microporous and Mesoporous Materials

برای دانلود ایبوک Advances in Microporous and Mesoporous Materials و خرید کتاب پیشرفت در مواد میکرو متخلخل و مزوپور بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی ازانتشارات Intechopen دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Advances in Microporous and Mesoporous Materials

دانلود کتاب Advances in Microporous and Mesoporous Materials دانلود ایبوک پیشرفت در مواد میکرو متخلخل و مزوپور
دانلود کتاب Advances in Microporous and Mesoporous Materials دانلود ایبوک پیشرفت در مواد میکرو متخلخل و مزوپور

Advances in Microporous and Mesoporous Materials Hardcover – July 15, 2020
by Rafael Huirache Acuña (Editor)

ISBN-13: 978-1108416672
ISBN-10: 1108416675
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Advances in Microporous and Mesoporous Materials

https://www.intechopen.com/books/9321

دانلود رایگان کتاب Advances in Microporous and Mesoporous Materials

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Advances in Microporous and Mesoporous Materials

Nowadays, microporous and mesoporous materials are versatile solids of great interest due to their structures and pore sizes, which allow their application in many areas. Accordingly, with IUPAC, materials with pore sizes smaller than 2 nm are called microporous and with pore sizes between 2 and 50 nm are called mesoporous. The pore size has an important impact on the material properties and affects their applications. In addition, high surface area, and their ability to incorporate functional groups on the framework are of great relevance for commercial and science applications. This book intends to provide readers with a comprehensive overview of recent improvements in the microporous and mesoporous materials field.

دانلود ایبوک پیشرفت در مواد میکرو متخلخل و مزوپور

امروزه مواد ریز متخلخل و مزو متخلخل به دلیل ساختار و اندازه منافذ خود جامدات همه کاره ای هستند که مورد توجه بسیاری قرار می گیرند که امکان استفاده از آنها را در بسیاری از مناطق فراهم می کند. بر این اساس، با IUPAC به موادی با اندازه منافذ کوچکتر از 2 نانومتر، میکرو متخلخل و با اندازه منافذ بین 2 تا 50 نانومتر، مزوپور می‌گویند. اندازه منافذ تأثیر مهمی بر خواص مواد دارد و بر کاربردهای آنها تأثیر می گذارد. علاوه بر این، مساحت سطح بالا، و توانایی آنها برای ترکیب گروه های عملکردی در چارچوب، برای کاربردهای تجاری و علمی ارتباط زیادی دارد. این کتاب قصد دارد مروری جامع از پیشرفت‌های اخیر در زمینه مواد ریز متخلخل و مزوپور به خوانندگان ارائه دهد.

دکمه بازگشت به بالا