دانلود کتاب Aesthetic Vaginal Plastic Surgery

خرید ایبوک Aesthetic Vaginal Plastic Surgery

برای دانلود ایبوک Aesthetic Vaginal Plastic Surgery و خرید کتاب جراحی زیبایی واژن پلاستیک روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت pdf اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Springer دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Aesthetic Vaginal Plastic Surgery

 ایبوک Aesthetic Vaginal Plastic Surgery خرید کتاب جراحی زیبایی واژن پلاستیک ISBN-13: 978-3030248185 ISBN-10: 3030248186
ایبوک Aesthetic Vaginal Plastic Surgery خرید کتاب جراحی زیبایی واژن پلاستیک ISBN-13: 978-3030248185 ISBN-10: 3030248186
Aesthetic Vaginal Plastic Surgery: A Practical Guide 1st ed. 2020 Edition
by Lina Triana (Author)
ISBN-13: 978-3030248185
ISBN-10: 3030248186
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Aesthetic Vaginal Plastic Surgery

https://www.springer.com/gp/book/9783030248185

دانلود رایگان کتاب Aesthetic Vaginal Plastic Surgery

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Aesthetic Vaginal Plastic Surgery

This book schematically discusses the available techniques for aesthetic vaginoplasty, including vagina rejuvenation and other related surgical and non-surgical approaches. By furthering our understanding of the field, it promotes a better surgical practice on aesthetic vaginal surgeries. More specifically, this book will enable surgeons to correctly assess patients, choose and plan procedures, and reproduce the most common surgical aesthetic vaginal procedures.

Each chapter is written in a pedagogical way, promoting a direct applicability. For each surgical procedure discussed, it features topics such as consultation and patient’s intentions, clinical examination, anatomy and important landmarks, surgical technique and possible complications. Aesthetic Vaginal Plastic Surgery: A Practical Guide is intended for any medical professional interested in vagina aesthetic and rejuvenation procedures, especially those in the fields of plastic surgery, gynecology and urology.

دانلود ایبوک جراحی زیبایی واژن پلاستیک

این کتاب به طور شماتیک تکنیک های موجود برای زیبایی واژینوپلاستی ، از جمله جوانسازی واژن و سایر روش های جراحی و غیر جراحی مرتبط را مورد بحث قرار می دهد. با افزایش درک ما از این زمینه ، عمل جراحی بهتری را در مورد جراحی های زیبایی واژن ترویج می کند. به طور خاص ، این کتاب جراحان را قادر می سازد تا بیماران را به درستی ارزیابی کنند ، روش ها را انتخاب و برنامه ریزی کنند و متداول ترین روش های جراحی زیبایی واژن را بازتولید کنند.

هر فصل به روش آموزشی نوشته شده است و کاربرد مستقیم آن را ارتقا می بخشد. برای هر روش جراحی مورد بحث ، موضوعاتی مانند مشاوره و نیت بیمار ، معاینه بالینی ، آناتومی و نشانه های مهم ، تکنیک جراحی و عوارض احتمالی را شامل می شود. جراحی پلاستیک زیبایی واژن: یک راهنمای عملی برای هر متخصص پزشکی که علاقمند به روشهای زیبایی و جوانسازی واژن است ، به ویژه در زمینه های جراحی پلاستیک ، زنان و اورولوژی ، در نظر گرفته شده است.

دکمه بازگشت به بالا