دانلود کتاب Afterlife A psychiatrist exploring life beyond death

خرید ایبوک Afterlife A psychiatrist exploring life beyond death

برای دانلود ایبوک Afterlife A psychiatrist exploring life beyond death و خرید کتاب زندگی پس از مرگ روانپزشکی در حال کاوش در زندگی فراتر از مرگ است بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub به همراه epub تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات  CreateSpace دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Afterlife A psychiatrist exploring life beyond death

ایبوک Afterlife A psychiatrist exploring life beyond death خرید کتاب زندگی پس از مرگ روانپزشکی در حال کاوش در زندگی فراتر از مرگ است
ایبوک Afterlife A psychiatrist exploring life beyond death خرید کتاب زندگی پس از مرگ روانپزشکی در حال کاوش در زندگی فراتر از مرگ است
Afterlife: A psychiatrist exploring life beyond death Kindle Edition
by Marcel Westerlund  (Author)
ISBN-10 : 1499604629
ISBN-13 : 978-1499604627
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Afterlife A psychiatrist exploring life beyond death

 

دانلود رایگان کتاب Afterlife A psychiatrist exploring life beyond death

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Afterlife A psychiatrist exploring life beyond death

  • Many in the scientific community shun life after death, considering such experiences impossible. Marcel Westerlund is the exception.The Swedish psychiatrist, not only uses hypnotherapy to treat people’s mental illnesses—he uses it to explore their afterlives as well. Despite being a highly controversial approach, his use of hypnotherapy results in some fascinating stories…and is even integrated directly into the sciences.Travel back with a patient as she recounts being a Queen of Egypt. Discover how a man finds his own grave, finally allowing him to connect with his spiritual existence and find healing. Read account after account of people who come to grips with their past lives, and use these experiences to find happiness in this life.

    Pills may curb depression, but Westerlund discovers that delving into people’s past lives provides a healing force that he could never accomplish through regular medicine. He talks candidly about his job as a healer, as well as the importance of the spirit in mental recovery.

    Journey into the soul and learn, not only about the existence of past lives, but the science behind it.

دانلود ایبوک زندگی پس از مرگ روانپزشکی در حال کاوش در زندگی فراتر از مرگ است

بسیاری از افراد جامعه علمی ، با در نظر گرفتن چنین تجربه هایی غیرممکن ، از زندگی پس از مرگ دوری می کنند. مارسل وسترلوند استثنا است.

روانپزشک سوئدی ، نه تنها از هیپنوتیزم درمانی برای درمان بیماری های روانی افراد استفاده می کند – بلکه از آن برای کاوش در زندگی پس از زندگی آنها نیز استفاده می کند. علیرغم اینکه یک رویکرد بسیار بحث برانگیز است ، استفاده وی از هیپنوتیزم درمانی منجر به برخی داستانهای جذاب می شود … و حتی مستقیماً در علوم ادغام می شود.

همانطور که یک بیمار را ملکه مصر می گوید با یک بیمار به عقب سفر کنید. کشف کنید که چگونه یک مرد قبر خود را پیدا می کند ، در نهایت به او اجازه می دهد تا با وجود معنوی خود ارتباط برقرار کند و شفا یابد. حساب پس از گزارش افرادی که با زندگی گذشته خود کنار می آیند را بخوانید و از این تجربیات برای یافتن خوشبختی در این زندگی استفاده کنید.

قرص ها ممکن است افسردگی را مهار کنند ، اما وسترلوند در می یابد که فرو رفتن در زندگی گذشته مردم ، نیروی درمانی را فراهم می کند که او هرگز نمی تواند از طریق داروهای معمولی به نتیجه برسد. او صریحاً درباره شغل خود به عنوان یک درمانگر و همچنین اهمیت روحیه در بهبود روان صحبت می کند.

سفر به روح و یادگیری ، نه تنها در مورد وجود زندگی های گذشته ، بلکه علم پشت آن است.

دکمه بازگشت به بالا