دانلود کتاب Ambani Sons

خرید ایبوک Ambani Sons

برای دانلود کتاب Ambani Sons و خرید ایبوک پسران آمبانی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت Epub به همراه پی دی اف تبدیلی و به زبان انگلیسی است.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Roli Books Pvt Ltd دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Ambani Sons دانلود پسران آمبانی ISBN-10: 8174368140ISBN-13: 978-8174368140 Publisher: Roli Books Pvt Ltd
دانلود کتاب Ambani Sons دانلود پسران آمبانی ISBN-10: 8174368140ISBN-13: 978-8174368140 Publisher: Roli Books Pvt Ltd
Ambani & Sons Paperback – December 31, 2010
by Hamish McDonald  (Author)

Paperback: 408 pages
Publisher: Roli Books Pvt Ltd (December 31, 2010)
Language: English
ISBN-10: 8174368140
ISBN-13: 978-8174368140

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب Ambani Sons از سایت Amazon.org :

دانلود رایگان کتاب Ambani Sons

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Ambani Sons

Ambani & Sons is the riveting story of one of the wealthiest families in the world. Dhirubhai Ambani was a rags-to-riches tycoon whose company Reliance, is now one of India s major corporations. His sons Anil and Mukesh took over after his death in 2002 and their respective arms of the company are bigger than the parent ever was. However, a family feud of colossal proportions, that has had political reverberations, ensued. The Ambani tale contains a bigger story about modern India, not only as an economic powerhouse, but about the complicated links between government and big business

دانلود ایبوک پسران آمبانی

شنایی با روشهای تحقیق کیفی در روانشناسی توسط دنیس هویت ، پوشش جامع ، عملی و به روز منطقه را ارائه می دهد. برای ویرایش چهارم ، متن برای بازخوانی آسان تر و درک بیشتر مورد بازنگری قرار گرفته است. این کتاب با یک سبک واضح و واضح ، تحقیق کیفی را از مجموعه داده ها گرفته تا تجزیه و تحلیل ارائه می دهد. نمونه هایی از تحقیقات واقعی و راهنمایی های عملی برای هر رویکرد روش شناختی در سراسر وجود دارد تا خواننده را به درک فرآیند و مهارت هایی که بتواند تحقیقات خود را انجام دهد ، تجهیز کند. همچنین بخش های اختصاصی در زمینه اخلاق ، کیفیت و گزارش نویسی وجود دارد. همه اینها در حالی صورت می گیرد که زمینه ای نظری و تاریخی کاملی برای روش های کیفی فراهم شود.

 

دکمه بازگشت به بالا