دانلود کتاب An Emotionally Focused Workbook for Relationship Loss

خرید ایبوک An Emotionally Focused Workbook for Relationship Loss

برای دانلود ایبوک An Emotionally Focused Workbook for Relationship Loss و خرید کتاب کتاب کار متمرکز بر عاطفی برای از دست دادن رابطه بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Routledge دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک An Emotionally Focused Workbook for Relationship Loss

دانلود کتاب فهرست مطالب An Emotionally Focused Workbook for Relationship Loss دانلود ایبوک کتاب کار متمرکز بر عاطفی برای از دست دادن رابطه
دانلود کتاب فهرست مطالب An Emotionally Focused Workbook for Relationship Loss دانلود ایبوک کتاب کار متمرکز بر عاطفی برای از دست دادن رابطه

 An Emotionally Focused Workbook for Relationship Loss: Healing Heartbreak Session By Session 1st Edition
by Kathryn Rheem (Author), Clare Rosoman (Author)

 ISBN-10 ‏ : ‎ 1032419415
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1032419411
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب An Emotionally Focused Workbook for Relationship Loss

https://www.taylorfrancis.com/books/mono/10.4324/9781003360506/emotionally-focused-workbook-relationship-loss-clare-rosoman-kathryn-rheem

دانلود رایگان کتاب An Emotionally Focused Workbook for Relationship Loss

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

 

دانلود کتاب An Emotionally Focused Workbook for Relationship Loss

Complete with exercises, reflections, and specially selected tasks, this workbook is written for those suffering from heartbreak (and their therapists) to support them in navigating and managing the pain of breakups. The authors help people in this position learn from their experiences, grow stronger from their suffering, and create healthy and fulfilling relationships.

Kathryn D. Rheem and Clare Rosoman bring their experiences as relationship therapists and devotees of attachment science to offer informed support and encouragement to the broken hearted by providing practical strategies to help readers make sense of and grow from their experiences. Mirroring the therapy process, the book is structured so that readers actively participate in their own healing process with activities that guide their journey session by session. Chapters address attachment strategies, facing fear, riding waves of anger, processing grief and loss, forgiveness, and trusting yourself again. This book will help the reader create a future in which they can know and accept themselves as the perfectly imperfect human they are and create secure bonds with the special people in their life.

This workbook is for people who have experienced the loss of a close relationship and are struggling to heal and move forward in their lives, as well as therapists assisting clients in their recovery from relationship loss.

دانلود ایبوک کتاب کار متمرکز بر عاطفی برای از دست دادن رابطه

این کتاب کار با تمرینات، تفکرات و وظایف خاص انتخاب شده، برای کسانی که از شکستگی قلب رنج می برند (و درمانگران آنها) نوشته شده است تا از آنها در مسیریابی و مدیریت درد جدایی حمایت کند. نویسندگان به افراد در این موقعیت کمک می کنند از تجربیات خود بیاموزند، از رنج خود قوی تر شوند و روابط سالم و رضایت بخشی ایجاد کنند. کاترین دی. ریم و کلر روزمن تجربیات خود را به‌عنوان درمانگران رابطه و فداییان علم دلبستگی به ارمغان می‌آورند تا با ارائه راهبردهای عملی به خوانندگان کمک کنند تا تجربیات خود را درک کنند و از آن‌ها رشد کنند. با بازتاب روند درمانی، ساختار کتاب به گونه‌ای است که خوانندگان با فعالیت‌هایی که جلسه به جلسه سفر آنها را هدایت می‌کنند، فعالانه در فرآیند بهبودی خود شرکت می‌کنند. فصل‌ها به استراتژی‌های دلبستگی، مواجهه با ترس، سوار شدن بر امواج خشم، پردازش غم و اندوه، بخشش و اعتماد مجدد به خود می‌پردازند. این کتاب به خواننده کمک می‌کند آینده‌ای بسازد که در آن بتواند خود را به‌عنوان انسان کاملاً ناقصی که هستند بشناسد و بپذیرد و پیوندهای مطمئنی با افراد خاص زندگی‌اش ایجاد کند. این کتاب کار برای افرادی است که از دست دادن یک رابطه نزدیک را تجربه کرده اند و در تلاش برای بهبودی و پیشرفت در زندگی خود هستند و همچنین درمانگرانی است که به مراجعان در بهبودی آنها از از دست دادن رابطه کمک می کنند.

 

دکمه بازگشت به بالا