دانلود کتاب An Introduction to Stata Programming Second Edition

خرید ایبوک An Introduction to Stata Programming Second Edition

برای دانلود کتاب An Introduction to Stata Programming Second Edition و خرید ایبوک مقدمه ای برای برنامه نویسی Stata نسخه دوم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.  این ایبوک در فرمت epub و azw به همراه پی دی اف تبدیلی و به زبان انگلیسی پس از واریز ارسال می شود. ایبوک قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Stata Press دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب An Introduction to Stata Programming Second Edition دانلود ایبوک مقدمه ای برای برنامه نویسی Stata نسخه دوم ISBN-13: 978-1597181501
دانلود کتاب An Introduction to Stata Programming Second Edition دانلود ایبوک مقدمه ای برای برنامه نویسی Stata نسخه دوم ISBN-13: 978-1597181501
An Introduction to Stata Programming Kindle Edition
by Christopher F. Baum  (Author)

Paperback: 412 pages
Publisher: Stata Press; 2 edition (December 1, 2015)
Language: English
ISBN-10: 9781597181501
ISBN-13: 978-1597181501

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

لینک کتاب An Introduction to Stata Programming Second Edition از سایت Amazon.org :

دانلود رایگان کتاب An Introduction to Stata Programming Second Edition

برای اطمینان از کیفیت ایبوک، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب An Introduction to Stata Programming Second Edition

In this second edition of An Introduction to Stata Programming, the author introduces concepts by providing the background and importance for the topic, presents common uses and examples, then concludes with larger, more applied examples referred to as “cookbook recipes.” This is a great reference for anyone who wants to learn Stata programming. For those learning, the author assumes familiarity with Stata and gradually introduces more advanced programming tools. For the more advanced Stata programmer, the book introduces Stata’s Mata programming language and optimization routines.

دانلود ایبوک مقدمه ای برای برنامه نویسی Stata نسخه دوم

در دومین نسخه از مقدمه ای برای برنامه نویسی Stata ، نویسنده با ارائه پیش زمینه و اهمیت موضوع ، مفاهیم را معرفی می کند ، کاربردها و نمونه های متداول را ارائه می دهد ، سپس با مثال های بزرگتر و کاربردی تری که به آن “دستور العمل های کتاب آشپزی” گفته می شود ، نتیجه گیری می کند. این یک مرجع عالی برای هرکسی است که می خواهد برنامه نویسی Stata را یاد بگیرد. برای کسانی که یاد می گیرند ، نویسنده با Stata آشنایی را به عهده می گیرد و به تدریج ابزارهای برنامه نویسی پیشرفته تری را معرفی می کند. برای برنامه نویس پیشرفته تر Stata ، این کتاب زبان برنامه نویسی ماتا Stata و روال های بهینه سازی را معرفی می کند.

دکمه بازگشت به بالا