دانلود کتاب Assessing English for Professional Purposes

خرید ایبوک Assessing English for Professional Purposes

برای دانلود ایبوک Assessing English for Professional Purposes و خرید کتاب ارزیابی زبان انگلیسی برای اهداف حرفه ای بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Routledge دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.jaypeebrothers.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Assessing English for Professional Purposes

ایبوک Assessing English for Professional Purposes خرید کتاب ارزیابی زبان انگلیسی برای اهداف حرفه ای ISBN-10: 1138118869
ایبوک Assessing English for Professional Purposes خرید کتاب ارزیابی زبان انگلیسی برای اهداف حرفه ای ISBN-10: 1138118869

Assessing English for Professional Purposes (Routledge Research in English for Specific Purposes) 1st Edition
by Ute Knoch (Author), Susy Macqueen (Author)

ISBN-13: 978-1138118867
ISBN-10: 1138118869

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Assessing English for Professional Purposes

 

دانلود رایگان کتاب Assessing English for Professional Purposes

برای اطمینان از کیفیت ایبوک، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Assessing English for Professional Purposes

Assessing English for Professional Purposes provides a state-of-the-art account of the various kinds of language assessments used to determine people’s abilities to function linguistically in the workplace. At a time when professional expertise is increasingly mobile and diverse, with highly trained professionals migrating across national boundaries to apply their skills in English-speaking settings, this book offers a renewed agenda for inquiry into language assessments for professional purposes (LAPP). Many of these experts work in high-risk environments where communication breakdowns can have serious consequences. This risk has been identified by governments and professional bodies, who implement language tests for gate-keeping purposes. Through a sociological lens of risk and responsibility, this book:

provides a detailed overview of both foundational and recent literature in the field;offers conceptual tools for specific purpose assessment, including a socially oriented theory of construct;

خرید کتاب ارزیابی زبان انگلیسی برای اهداف حرفه ای

ارزیابی زبان انگلیسی برای اهداف حرفه ای روایتی پیشرفته از انواع مختلف ارزیابی زبان است که برای تعیین توانایی افراد در عملکرد زبانی در محیط کار استفاده می شود. در زمانی که تخصص حرفه ای به طور فزاینده ای متحرک و متنوع است و متخصصان بسیار آموزش دیده از مرزهای ملی برای استفاده از مهارت های خود در محیط های انگلیسی زبان مهاجرت می کنند ، این کتاب دستور کار جدیدی را برای تحقیق در مورد ارزیابی زبان برای اهداف حرفه ای (LAPP) ارائه می دهد. بسیاری از این متخصصان در محیط های پرخطر کار می کنند که در آن خرابی ارتباطات می تواند پیامدهای جدی داشته باشد. این خطر توسط دولتها و ارگانهای حرفه ای شناسایی شده است ، که آزمونهای زبان را به منظور حفظ دروازه اجرا می کنند. این کتاب با نگاهی جامعه شناختی از ریسک و مسئولیت ، به شرح زیر است:

یک مرور کلی از ادبیات بنیادی و جدید در این زمینه ارائه می دهد ؛ ابزارهای مفهومی را برای ارزیابی اهداف خاص ، از جمله نظریه سازه اجتماعی جهت ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا