دانلود کتاب Auditing The Ultimate Guide to Performing Internal and External Audits

خرید ایبوک Auditing The Ultimate Guide to Performing Internal and External Audits

برای دانلود ایبوک Auditing The Ultimate Guide to Performing Internal and External Audits و خرید کتاب حسابرسی راهنمای نهایی انجام ممیزی داخلی و خارجی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub به همراه pdf تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Bravex Publications دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Auditing The Ultimate Guide to Performing Internal and External Audits

ایبوک Auditing The Ultimate Guide to Performing Internal and External Audits خرید کتاب حسابرسی راهنمای نهایی انجام ممیزی داخلی و خارجی
ایبوک Auditing The Ultimate Guide to Performing Internal and External Audits خرید کتاب حسابرسی راهنمای نهایی انجام ممیزی داخلی و خارجی
Auditing: The Ultimate Guide to Performing Internal and External Audits Hardcover – January 10, 2020
by Greg Shields  (Author)
ISBN-10 ‏ : ‎ 1647483344
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1647483340
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Auditing The Ultimate Guide to Performing Internal and External Audits

دانلود رایگان کتاب Auditing The Ultimate Guide to Performing Internal and External Audits

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Auditing The Ultimate Guide to Performing Internal and External Audits

Auditing can be a scary concept to people studying accounting and finance, but it doesn’t have to be. Many people are scared by the idea of having to make sure that somebody else is doing things correctly, especially in such a high-pressure environment as the tumultuous world of business.

What can help you, though, is having someone clearly and concisely explain everything you need to know about the topic. That’s what this book aims to do. Over the course of this book, you’re going to learn a whole lot about many different topics: from risk assessment to the different types of audits, all the way to how to perform all of them and file a report.

دانلود ایبوک حسابرسی راهنمای نهایی انجام ممیزی داخلی و خارجی

حسابرسی می تواند برای افرادی که در رشته حسابداری و امور مالی تحصیل می کنند یک مفهوم ترسناک باشد ، اما لازم نیست که باشد. بسیاری از مردم از این ایده می ترسند که مطمئن شوند شخص دیگری کارها را به درستی انجام می دهد ، به ویژه در چنین محیطی با فشار بالا مانند دنیای پر آشوب تجارت.

اما آنچه می تواند به شما کمک کند این است که از کسی بخواهید به طور واضح و مختصر همه چیز را که باید در مورد موضوع بدانید توضیح دهد. این کاری است که این کتاب انجام می دهد. در طول این کتاب ، شما در مورد بسیاری از موضوعات مختلف بسیار خواهید آموخت: از ارزیابی ریسک گرفته تا انواع مختلف ممیزی ها ، تا نحوه انجام همه آنها و ارائه گزارش

دکمه بازگشت به بالا