دانلود کتاب Biomaterials The Intersection of Biology and Materials Science

خرید ایبوک Biomaterials The Intersection of Biology and Materials Science

برای دانلود کتاب Biomaterials The Intersection of Biology and Materials Science  و خرید ایبوک میکروب شناسی مورای نسخه سال 2020 بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب میکروبیولوژی پایه پزشکی ایمیل می شود.  ایبوک در قالب PDF اورجینال بلافاصله ارسال می شود. ایبوک امکان جستجو و کپي متن و همچنين ذخيره تصاوير دارد.


در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از انتشارات Pearson داشتید، کافیست مشخصات ایبوک درخواستی را برای ما ارسال کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب Biomaterials The Intersection of Biology and Materials Science خرید ایبوک مواد زیست توده تقاطع زیست شناسی و علوم مواد
دانلود کتاب Biomaterials The Intersection of Biology and Materials Science خرید ایبوک مواد زیست توده تقاطع زیست شناسی و علوم مواد

Biomaterials: The Intersection of Biology and Materials Science 1st Edition
by Johnna S. Temenoff (Author), Antonios G. Mikos (Author)

Hardcover: 512 pages
Publisher: Pearson; 1 edition (January 12, 2008)
Language: English
ISBN-10: 0130097101
ISBN-13: 978-0130097101

لینک کتاب Biomaterials The Intersection of Biology and Materials Science از امازون:

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک مواد زیست توده تقاطع زیست شناسی و علوم مواد

برای اطمینان از کیفیت دانلود کتاب مواد زیست توده تقاطع زیست شناسی و علوم مواد، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 درباره کتاب مواد زیست توده تقاطع زیست شناسی و علوم مواد

Intended for use in an introductory course on biomaterials, taught primarily in departments of biomedical engineering. The book covers classes of materials commonly used in biomedical applications, followed by coverage of the biocompatibility of those materials with the biological environment. Finally, it covers some in-depth applications of biomaterials. It does all of this with an overall emphasis on tissue engineering.

دانلود کتاب Biomaterials The Intersection of Biology and Materials Science

در نظر گرفته شده برای استفاده در یک دوره مقدماتی در مورد مواد زیستی ، که در درجه اول در گروه های مهندسی زیست پزشکی تدریس می شود. این کتاب کلاس هایی از مواد را که معمولاً در کاربردهای پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند ، پوشش می دهد و متعاقباً پوشش زیست سازگاری آن مواد با محیط زیست را پوشش می دهد. سرانجام ، این برنامه برخی از کاربردهای عمیق مواد بیولوژیکی را پوشش می دهد. همه این موارد را با تأکید کلی بر مهندسی بافت انجام می دهد.

دکمه بازگشت به بالا