دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced Band

خرید ایبوک Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced Band

برای دانلود ایبوک Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced Band و خرید کتاب واژگان کمبریج برای IELTS Advanced Band بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اسکن شده و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste ندارد

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Cambridge English دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced Band

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced Band دانلود ایبوک واژگان کمبریج برای IELTS Advanced Band
دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced Band دانلود ایبوک واژگان کمبریج برای IELTS Advanced Band

Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced Band 6.5+ with Answers and Audio CD (Cambridge English) 1st Edition
by Pauline Cullen  (Author)

ISBN-10 : 052117922X
ISBN-13 : 978-0521179225
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced Band

دانلود رایگان کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced Band

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced Band

The book covers all the vocabulary needed by students aiming for band 6.5 and above in the IELTS tests and provides students with practice of exam tasks from each paper. Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced focuses on moving students to 6.5 and beyond by working on vocabulary-building strategies necessary for success at advanced levels. It includes useful tips on how to approach IELTS exam tasks and covers especially tricky areas such as paraphrase and collocation. It is informed by the Cambridge English Corpus to ensure that the vocabulary is presented in genuine contexts and includes real learner errors. The Audio CD contains the listening and pronunciation exercises from each unit. The material is suitable for self-study or homework tasks, and may also be used in class with the teacher.

دانلود ایبوک واژگان کمبریج برای IELTS Advanced Band

این کتاب تمام واژگان مورد نیاز دانشجویان با هدف باند 6.5 به بالا در آزمونهای آیلتس را شامل می شود و تمرین تکالیف آزمون را از هر مقاله به دانشجویان ارائه می دهد. واژگان کمبریج برای آیلتس پیشرفته با کار بر روی استراتژی های ایجاد واژگان برای موفقیت در سطوح پیشرفته ، بر روی انتقال دانش آموزان به 6.5 و بالاتر متمرکز است. این شامل نکات مفیدی در مورد چگونگی نزدیک شدن به وظایف امتحان IELTS است و به ویژه مناطق مشکل مانند پارازول و محل قرارگیری را پوشش می دهد. برای اطمینان از اینکه واژگان در زمینه های اصلی ارائه شده اند و شامل اشتباهات واقعی یادگیرنده است ، توسط کمبریج انگلیس اطلاع داده می شود. CD صوتی شامل تمرینات گوش دادن و تلفظ از هر واحد است. این مطالب برای خودآموزی یا تکالیف درسی مناسب است و همچنین ممکن است در کلاس با معلم استفاده شود.

دکمه بازگشت به بالا