دانلود کتاب Cellular and Molecular Immunology 10th Edition

خرید ایبوک Cellular and Molecular Immunology 10th Edition

برای دانلود ایبوک Cellular and Molecular Immunology 10th Edition و خرید کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی نسخه دهم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به پی دی اف هر کتابی از انتشارات ‎‎ Elsevierدارید با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

خرید کتاب Cellular and Molecular Immunology 10th Edition

دانلود کتاب Cellular and Molecular Immunology 10th Edition دانلود ایبوک ایمونولوژی سلولی و مولکولی نسخه دهم

Cellular and Molecular Immunology 10th Edition

by Abul K. Abbas MBBS (Author), Andrew H. Lichtman MD PhD (Author), Shiv Pillai MD PhD (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 0323757480

ISBN-13 ‏ : ‎ 978-0323757485

دانلود رایگان کتاب Cellular and Molecular Immunology 10th Edition

Well-written, readable, and superbly illustrated, Cellular and Molecular Immunology, 10th Edition, continues the tradition of excellence established through multiple editions of this bestselling text. Offering an unparalleled introduction to this complex field, it retains a practical, clinical focus while updating and revising all content to ensure clarity and comprehension, bringing readers fully up to date with new and emerging information in this challenging area. It’s an ideal resource for medical, graduate, and undergraduate students, as well as a trusted reference for physicians and scientists.

دانلود ایبوک ایمونولوژی سلولی و مولکولی نسخه دهم

ایمونولوژی سلولی و مولکولی، ویرایش 10 که به خوبی نوشته شده، خوانا، و با مصور عالی است، سنت برتری را که از طریق نسخه های متعدد این متن پرفروش ایجاد شده است، ادامه می دهد. با ارائه مقدمه‌ای بی‌نظیر در این زمینه پیچیده، تمرکز عملی و بالینی را حفظ می‌کند و در عین حال به‌روزرسانی و بازنگری تمام محتوا برای اطمینان از وضوح و درک مطلب، به خوانندگان به‌طور کامل با اطلاعات جدید و نوظهور در این حوزه چالش‌برانگیز به‌روز می‌شود. این یک منبع ایده آل برای دانشجویان پزشکی، فارغ التحصیل و کارشناسی، و همچنین یک مرجع قابل اعتماد برای پزشکان و دانشمندان است.

دکمه بازگشت به بالا