دانلود کتاب Communication Skills for Pharmacists

خرید ایبوک Communication Skills for Pharmacists

برای دانلود ایبوک Communication Skills for Pharmacists و خرید کتاب مهارت های ارتباطی برای داروسازان بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات American Pharmacists Association دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از pharmacylibrary یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.jaypeebrothers.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Communication Skills for Pharmacists

ایبوک Communication Skills for Pharmacists خرید کتاب مهارت های ارتباطی برای داروسازان ISBN-13: 978-1582121321 ISBN-10: 158212132X
ایبوک Communication Skills for Pharmacists خرید کتاب مهارت های ارتباطی برای داروسازان ISBN-13: 978-1582121321 ISBN-10: 158212132X

Communication Skills for Pharmacists: Building Relationships, Improving Patient Care, 3e: Building Relationships, Improving Patient Care 3rd Edition, Kindle Edition
by Bruce A. Berger  (Author)  Format: Kindle Edition

ISBN-13: 978-1582121321
ISBN-10: 158212132X

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Communication Skills for Pharmacists

https://www.worldcat.org/title/communication-skills-for-pharmacists-building-relationships-improving-patient-care/oclc/706475560

https://pharmacylibrary.com/resource/2

دانلود رایگان کتاب Communication Skills for Pharmacists

برای اطمینان از کیفیت ایبوک، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Communication Skills for Pharmacists

Communication Skills for Pharmacists: Building Relationships, Improving Patient Care, 3rd edition, includes new material that will help student pharmacists and practicing pharmacists develop the communication skills they need for providing high-quality care.• 15 chapters from the previous edition cover key communication skills for pharmacists, such as listening and empathic responding, supportive communication, persuasive communication, assertiveness, and conflict management; provide help for patients in accepting the behavior changes needed to manage their illness; and explore ways to become culturally competent to provide quality care for all patients. Key Features:
• A new chapter tells how to communicate about sensitive topics that patients may find difficult to discuss because of embarrassment, cultural beliefs, or fear of social stigma.
• Another new chapter describes the way limited literacy or limited health literacy can affect patient outcomes and how pharmacists can identify and help overcome such limitations in their patients.
• The expanded chapter on managing change emphasizes the use of motivational interviewing.
• Dozens of examples share good and bad pharmacist–patient and pharmacist–physician dialogues.
• Guidelines tell how to contact a physician and then build rapport and discuss drug-related problems with him or her.
• Questions for reflection appear at the end of each chapter.

خرید کتاب مهارت های ارتباطی برای داروسازان

مهارت های ارتباطی برای داروسازان: ایجاد روابط ، بهبود مراقبت از بیمار ، ویرایش سوم ، شامل مطالب جدیدی است که به داروسازان دانشجو و داروسازان عملی کمک می کند تا مهارت های ارتباطی لازم برای ارائه خدمات با کیفیت بالا را ایجاد کنند. • 15 فصل از نسخه قبلی مهارت های اصلی ارتباطی را پوشش می دهد برای داروسازان ، مانند گوش دادن و پاسخ همدلانه ، ارتباطات حمایتی ، ارتباطات اقناعی ، ابراز وجود و مدیریت تعارض. کمک به بیماران در پذیرش تغییرات رفتاری لازم برای مدیریت بیماری آنها. و راه های دستیابی به توانایی فرهنگی برای ارائه مراقبت با کیفیت برای همه بیماران را کشف کنید. ویژگی های کلیدی:
• یک فصل جدید چگونگی برقراری ارتباط در مورد موضوعات حساس را بیان می کند که ممکن است به دلیل خجالت ، اعتقادات فرهنگی یا ترس از لکه ننگ اجتماعی بحث در مورد بیماران باشد.
• در فصل جدید دیگری نحوه سواد محدود یا سواد محدود بهداشتی می تواند بر نتایج بیمار تأثیر بگذارد و اینکه چگونه داروسازان می توانند چنین محدودیت هایی را در بیماران خود شناسایی و کمک کنند.
• فصل گسترش مدیریت تغییر بر استفاده از مصاحبه انگیزشی تأکید دارد.
• ده ها مثال از گفتگوهای خوب و بد داروساز-بیمار و داروساز-پزشک مشترک هستند.
• دستورالعمل ها نحوه تماس با پزشک و سپس ایجاد رابطه و بحث در مورد مشکلات مربوط به دارو را با وی بیان می کنند.
• سوالاتی برای تأمل در انتهای هر فصل وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا