دانلود کتاب Create the Future + the Innovation Handbook

خرید ایبوک Create the Future + the Innovation Handbook

برای دانلود ایبوک Create the Future + the Innovation Handbook و خرید کتاب آینده را ایجاد کنید + کتاب نوآوری بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و EPUB و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Fast Company Pr دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Create the Future + the Innovation Handbook

دانلود کتاب Create the Future + the Innovation Handbook دانلود ایبوک آینده را ایجاد کنید + کتاب نوآوری ISBN-13 : 978-1732439146
دانلود کتاب Create the Future + the Innovation Handbook دانلود ایبوک آینده را ایجاد کنید + کتاب نوآوری ISBN-13 : 978-1732439146

Create the Future + the Innovation Handbook: Tactics for Disruptive Thinking Paperback – March 10, 2020
by Jeremy Gutsche  (Author), Malcolm Gladwell (Foreword)

Paperback : 360 pages
ISBN-10 : 1732439141
ISBN-13 : 978-1732439146
Publisher : Fast Company Pr (March 10, 2020)

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

ادرس اینترنتی کتاب Create the Future + the Innovation Handbook

دانلود رایگان کتاب Create the Future + the Innovation Handbook

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Create the Future + the Innovation Handbook

In our era of chaos and disruption, there are so many great opportunities within your grasp; however, most smart and successful people miss out. It’s too easy to retreat from disorder and clink to the past.  Ultimately, your potential is limited by the seven traps of path dependency, which cause you to repeat past decisions. These traps can limit you from seeing the potential of what could be. If you could overcome these traps, what could you accomplish? How much more successful could you be?

Moreover, times of chaos cause people to retreat. But many of the most iconic brands in the world were actually founded during periods of recession, including: Apple, CNN, Uber, HP,  Disney, Microsoft, Pinterest, Square, Fortune Magazine and dozens more.  Chaos creates opportunity, always, if you know where to look.

Create the Future teaches you how to think disruptively, providing specific steps to create real innovation and change. This book combines Jeremy’s high energy, provocative thinking with tactics that have been battle-tested through thousands of his team’s projects advising leading innovators like Disney, Starbucks, Amex, IBM, Adidas, Google, and NASA.

On top of all that, this is a double-sided book, paired with The Innovation Handbook, a revised edition of Jeremy’s award-winning book, Exploiting Chaos.

KINDLE UPDATE: Please note, this is a highly visual book, loaded with charts and graphs, which do not format properly on Kindle’s technology. Accordingly, the author has removed the kindle version to prioritize the textbook and magazine-like experience to help you better find your next big idea.

دانلود ایبوک آینده را ایجاد کنید + کتاب نوآوری

در عصر هرج و مرج و نابسامانی ، فرصت های بسیار خوبی در اختیار شما قرار دارد. با این حال ، بیشتر افراد باهوش و موفق از دست می روند. عقب نشینی از بی نظمی و چسبیدن به گذشته بسیار آسان است. در نهایت ، پتانسیل شما توسط هفت تله وابستگی به مسیر محدود می شود ، که باعث می شود تصمیمات گذشته را تکرار کنید. این تله ها می توانند شما را از دیدن پتانسیل آنچه ممکن است محدود کنند. اگر می توانستید بر این دام ها غلبه کنید ، چه نتیجه ای می توانستید کسب کنید؟ چقدر می توانید موفق تر باشید؟

علاوه بر این ، هرج و مرج باعث عقب نشینی مردم می شود. اما بسیاری از شاخص ترین مارک های جهان در طول دوره رکود اقتصادی تاسیس شدند ، از جمله: اپل ، CNN ، اوبر ، HP ، دیزنی ، مایکروسافت ، Pinterest ، Square ، مجله Fortune و ده ها برند دیگر. هرج و مرج فرصتی ایجاد می کند ، اگر می دانید کجا را جستجو کنید.

ایجاد آینده به شما می آموزد که چگونه با ایجاد مزاحمت فکر کنید ، مراحل خاصی را برای ایجاد نوآوری و تغییر واقعی ارائه می دهد. این کتاب ترکیبی از انرژی بالا ، تفکر تحریک آمیز جرمی و تاکتیک هایی است که از طریق هزاران پروژه تیم او برای مشاوره مبتکران برجسته مانند دیزنی ، استارباکس ، امکس ، آی بی ام ، آدیداس ، گوگل و ناسا مورد آزمایش قرار گرفته است.

علاوه بر همه اینها ، این یک کتاب دو طرفه است که با کتاب نوآوری ، نسخه اصلاح شده کتاب برنده جایزه جرمی ، بهره برداری از هرج و مرج ، همراه است.

به روزرسانی نوع: لطفاً توجه داشته باشید ، این کتابی کاملاً بصری است که دارای نمودارها و نمودارهایی است که از نظر فناوری Kindle به درستی شکل نمی گیرند. بر این اساس ، نویسنده نسخه اول را برای اولویت بندی کتاب درسی و تجربه مجله مانند حذف کرده است تا به شما کمک کند ایده بزرگ بعدی خود را بهتر پیدا کنید.

دکمه بازگشت به بالا