دانلود کتاب Crystals for Witches Rituals Spells Practices for Stone Spirit Magic

خرید ایبوک Crystals for Witches Rituals Spells Practices for Stone Spirit Magic

برای دانلود ایبوک Crystals for Witches Rituals Spells Practices for Stone Spirit Magic و خرید کتاب تشریفات کریستال برای جادوگران طلسم تمرینات Magic Spirit Magic بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Rockridge Press دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Crystals for Witches Rituals Spells Practices for Stone Spirit Magic

ایبوک Crystals for Witches Rituals Spells Practices for Stone Spirit Magic خرید کتاب تشریفات کریستال برای جادوگران
ایبوک Crystals for Witches Rituals Spells Practices for Stone Spirit Magic خرید کتاب تشریفات کریستال برای جادوگران
Crystals for Witches: Rituals, Spells, and Practices for Stone Spirit Magic Paperback – December 1, 2020
by Eliza Mabelle  (Author)
ISBN-10 ‏ : ‎ 1646110803
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1646110803
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 6$

ادرس اینترنتی کتاب Crystals for Witches Rituals Spells Practices for Stone Spirit Magic

دانلود رایگان کتاب Crystals for Witches Rituals Spells Practices for Stone Spirit Magic

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Crystals for Witches Rituals Spells Practices for Stone Spirit Magic

  • An indispensable resource on crystals for witchcraft practitionersCrystals have the power to affect the energy in and around a person or situation. Crystals for Witches will teach both beginners and seasoned witches how to use that power and make crystal magic a guiding force in your practice. This crystals book takes you through the process of selecting and incorporating the right crystals for your spells and rituals by helping you:

    Identify crystals and healing stones―Learn how to identify more than 130 crystals, with comprehensive profiles of 30 powerful stones.
    Understand the spirits within―Discover how and why stone spirits are used in witchcraft and how to welcome them into your life.
    Harness their power―Learn how to choose, cleanse, and activate crystals for altars, grids, meditations, spellwork, and beyond.
    Enhance your spells and rituals, and uncover new ones, using the guidance in Crystals for Witches.

دانلود ایبوک تشریفات کریستال برای جادوگران طلسم تمرینات Magic Spirit Magic

یک منبع ضروری برای کریستال ها برای جادوگران

بلورها این قدرت را دارند که انرژی موجود در یک فرد یا موقعیت را تحت تأثیر قرار دهند. کریستال ها برای جادوگران به جادوگران مبتدی و فصلی می آموزند که چگونه از این قدرت استفاده کنند و جادوی کریستال را به عنوان یک نیروی هدایت کننده در عمل خود در آورند. این کتاب بلورها با کمک به شما مراحل انتخاب و ترکیب بلورهای مناسب برای جادوها و آیین های شما را به شما راهنمایی می کند:

بلورها و سنگ های شفا را شناسایی کنید ― بیاموزید که چگونه بیش از 130 کریستال را با مشخصات جامع 30 سنگ قدرتمند شناسایی کنید.
ارواح موجود را درک کنید ― کشف کنید که چگونه و به همین دلیل از ارواح سنگی در جادوگری استفاده می شود و چگونه می توانید از آنها در زندگی خود استقبال کنید.
قدرت آنها را مهار کنید ― بیاموزید که چگونه بلورهای محراب ، شبکه ها ، مراقبه ها ، طلسم ها و موارد دیگر را انتخاب ، تمیز و فعال کنید.

دکمه بازگشت به بالا