دانلود کتاب Dark Psychology and Manipulation The Guide to Learn the Best Techniques of Persuasion

خرید ایبوک Dark Psychology and Manipulation The Guide to Learn the Best Techniques of Persuasion

برای دانلود ایبوک Dark Psychology and Manipulation The Guide to Learn the Best Techniques of Persuasion و خرید کتاب روانشناسی و دستکاری تاریک راهنمای یادگیری بهترین تکنیک های اقناع بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات  Independently published دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Dark Psychology and Manipulation The Guide to Learn the Best Techniques of Persuasion

ایبوک Activated Sludge Calculatons Spreadsheet Aeration Tank Calculations خرید کتاب محاسبات لجن فعال صفحه گسترده صفحه محاسبات مخزن هوادهی
ایبوک Activated Sludge Calculatons Spreadsheet Aeration Tank Calculations خرید کتاب محاسبات لجن فعال صفحه گسترده صفحه محاسبات مخزن هوادهی
Activated Sludge Calculatons Spreadsheet: Aeration Tank Calculations [Print Replica] Kindle Edition
by Harlan h. bengtson (Author)
ISBN-13 : 979-8712324682
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 1$

ادرس اینترنتی کتاب Dark Psychology and Manipulation The Guide to Learn the Best Techniques of Persuasion

 

دانلود رایگان کتاب Dark Psychology and Manipulation The Guide to Learn the Best Techniques of Persuasion

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Dark Psychology and Manipulation The Guide to Learn the Best Techniques of Persuasion

  • Activated Sludge Aeration Tank Calculations, including discussion of Excel spreadsheet use for the calculations. Includes discussion of aeration tank design (sizing) based on volumetric loading ratio, F:M ratio (food to micro-organism ratio), or hydraulic residence time (HRT) with example calculations. Also has discussion of activated slude aeration tank operational calculations, including activated sludge wasting rate and activated sludge recycle rate calculation with example calculations.

دانلود ایبوک روانشناسی و دستکاری تاریک راهنمای یادگیری بهترین تکنیک های اقناع

آیا شما گرفتار خودشیفتگان و دست اندازان می شوید؟ آیا می خواهید یاد بگیرید که چه چیزی در پشت دروغ ، لبخندهای جعلی و انحراف غیر قابل کشف نهفته است؟ آیا می خواهید یک ناظر تیزبین و مقاوم در برابر جذابیت سمی شوید؟
در این صورت ، روانشناسی و دستکاری تاریک: راهنمای نهایی برای یادگیری بهترین تکنیک های اقناع ، بهبود هوش هیجانی ، تجزیه و تحلیل زبان بدن ، تأثیرگذاری بر افراد و درک اینکه چگونه قربانی دست اندرکاران نباشید کتاب مناسب شماست!
اگر از خطر پیرامون دنیای دوست یابی و روابط نگران باشید ، تنها نیستید. در حقیقت ، تحقیقات نشان داد که ، از بسیاری جهات ، عصر مدرن همدلی و توجه به دیگران را در حد خودخواهی قلبی سرکوب می کند.
خواه کیش مدرن هویت باشد ، ماهیت ارتباطات مدرن یا ترکیبی مرموز از زمینه جهانی باشد ، این یک واقعیت است که جامعه شناسان ، روانگردان ها و خودشیفتگان بیش از هر زمان دیگری برجسته تر شده اند.
این کتاب شخصیت های تاریک را نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه و چرا چهره های خندان بر روی صفحه شما در پشت میله های زندان و به اتهامات قتل ختم می شوند. علاوه بر این ، این کتاب نشان می دهد که چگونه شکارچیان آسیب پذیری مردم را برای استفاده و سو abuse استفاده برای اهداف و اهداف خود احساس می کنند و بازی می کنند. خواه سو relationship استفاده از روابط ، خشونت خانگی ، دستکاری در محل کار یا لغو فرهنگ ، افرادی که کمترین توانایی مراقبت از دیگران را دارند از تسلط بر کنترل برخوردار هستند.
مقاومت در برابر آنها دشوار است ، دوست داشتن آنها آسان است و قادر به خشونت هستند. آنها شما را بلند می کنند فقط برای اینکه شما را متناسب با آنها پایین بیاورند. آنها می دانند چه عواملی باعث می شود مردم تیک تیک بزنند و کدام دکمه ها را فشار می دهند تا شما را به محبت واداشته و دیوانه کنند. آنها می توانند بدترین طبیعت خود را آشکار کنند و همچنان باعث می شوند شما مانند یک سو ab استفاده کننده احساس کنید. آنها می توانند به شما صدمه بزنند اما شما را متاسف می کنند برای آنها. آنها زندگی های درهم و برهم را با لبخندی بر لب ترک می کنند.
اما دیگر هیچ! این کتاب به شما کمک می کند بفهمید که صدمه وارد شده ، صدمه دیده است و به شما کمک می کند تا سوus استفاده کنندگان برای افراد شکسته و آسیب دیده را ببینید. دانش شما را آزاد خواهد کرد. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه:
رفتار دستکاری را بشناسید و درک کنید
سه گانه تاریک را بشناسید و اختلالات مختلف شخصیتی را از هم تشخیص دهید
سادیست ها را از سایکوپات ها ، خودشیفتگان و دست اندازها متمایز کنید
استراتژی های دستکاری تاریک و علائم هشدار دهنده اولیه را درک کنید
روانشناسی تاریک را در سطح جهانی مشاهده کنید و از اسرار دستکاری جمعی رونمایی کنید
بیاموزید که چگونه در برابر خود مورد سو used استفاده و مقاومت قرار بگیرید
و خیلی بیشتر!
این کتاب شما را با دو مطالعه موردی همراه می کند که در آن دستکاری ، روان پریشی و سادیسم با هم متحد شدند تا وحشت و انحراف غیرقابل تصور را از بین ببرند. زیر نقاب مراقبت و جذابیت را ببینید و در محافل اجتماعی حرکت کنید بدون اینکه طعمه بهانه های دروغین و دستور کارهای پنهان شوید!
صدها هزار شخصیت تاریک در حال خروش هستند ، پس ثانیه ای را هدر ندهید! خرید روانشناسی و دستکاری تاریک: راهنمای نهایی برای یادگیری بهترین تکنیک های اقناع ، بهبود هوش هیجانی ، تجزیه و تحلیل زبان بدن ، تأثیرگذاری بر مردم و درک اینکه چگونه اکنون قربانی دست بازیگران نشوید و یاد بگیرید که چگونه یک درنده را از کیلومترها دور تشخیص دهید!

دکمه بازگشت به بالا