دانلود کتاب Decoding the Metaverse Expand Your Business Using Web3

خرید ایبوک Decoding the Metaverse Expand Your Business Using Web3

برای دانلود ایبوک Decoding the Metaverse Expand Your Business Using Web3 و خرید کتاب رمزگشایی Metaverse کسب و کار خود را با استفاده از Web3 گسترش دهید بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub به همراه PDF تیدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Kogan Page دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Decoding the Metaverse Expand Your Business Using Web3

دانلود کتاب Decoding the Metaverse Expand Your Business Using Web3 دانلود ایبوک کسب و کار خود را با استفاده از Web3 گسترش دهید
دانلود کتاب Decoding the Metaverse Expand Your Business Using Web3 دانلود ایبوک کسب و کار خود را با استفاده از Web3 گسترش دهید

 Decoding the Metaverse: Expand Your Business Using Web3 1st Edition
by Chris Duffey (Author)

 ISBN-10 ‏ : ‎ 1398609048
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1398609044
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Decoding the Metaverse Expand Your Business Using Web3

Decoding the Metaverse
by Duffey, Chris;

English | 2023 | ISBN: ‎ 1398609048 | 369 pages

دانلود رایگان کتاب Decoding the Metaverse Expand Your Business Using Web3

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است

دانلود کتاب Decoding the Metaverse Expand Your Business Using Web3

In Decoding the Metaverse, Creative Cloud strategist and Web3 expert Chris Duffey establishes a roadmap for entry to the metaverse. Written to help businesses get a handle on a complex new business opportunity, the book begins by explaining how previous iterations of the internet led to the creation of immersive digital technology with Web3 before detailing the building blocks of the metaverse.

دانلود ایبوک رمزگشایی Metaverse کسب و کار خود را با استفاده از Web3 گسترش دهید

در رمزگشایی متاورس، کریس دافی، استراتژیست و متخصص Web3 Creative Cloud، یک نقشه راه برای ورود به متاورس ایجاد می کند. این کتاب که برای کمک به کسب‌وکارها در دستیابی به فرصت‌های پیچیده تجاری جدید نوشته شده است، با توضیح اینکه چگونه تکرارهای قبلی اینترنت منجر به ایجاد فناوری دیجیتال همهجانبه با Web3 قبل از جزئیات بلوک‌های سازنده متاورس شد، آغاز می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا