دانلود کتاب Design as Art Penguin Modern Classics

خرید ایبوک Design as Art Penguin Modern Classics

برای دانلود ایبوک Design as Art Penguin Modern Classics و خرید کتاب طراحی به عنوان هنرهای کلاسیک مدرن پنگوئن بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Penguin دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.jaypeebrothers.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Design as Art Penguin Modern Classics

ایبوک Design as Art Penguin Modern Classics خرید کتاب طراحی به عنوان هنرهای کلاسیک مدرن پنگوئن ISBN-10 : 0141035811
ایبوک Design as Art Penguin Modern Classics خرید کتاب طراحی به عنوان هنرهای کلاسیک مدرن پنگوئن ISBN-10 : 0141035811
Design as Art (Penguin Modern Classics) Kindle Edition
by Bruno Munari  (Author)

ISBN-10 : 0141035811
ISBN-13 : 978-0141035819

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Design as Art Penguin Modern Classics

دانلود رایگان کتاب Design as Art Penguin Modern Classics

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Design as Art Penguin Modern Classics

Bruno Munari was among the most inspirational designers of all time, described by Picasso as ‘the new Leonardo’. Munari insisted that design be beautiful, functional and accessible, and this enlightening and highly entertaining book sets out his ideas about visual, graphic and industrial design and the role it plays in the objects we use everyday. Lamps, road signs, typography, posters, children’s books, advertising, cars and chairs – these are just some of the subjects to which he turns his illuminating gaze.

دانلود ایبوک طراحی به عنوان هنرهای کلاسیک مدرن پنگوئن

برونو موناری یکی از با الهام ترین طراحان تمام دوران بود که توسط پیکاسو به عنوان “لئوناردو جدید” توصیف شد. موناری اصرار داشت که طراحی زیبا ، کاربردی و در دسترس باشد ، و این کتاب روشنگر و بسیار سرگرم کننده ایده های او را در مورد طراحی بصری ، گرافیک و صنعتی و نقشی که در اشیایی که روزمره استفاده می کنیم ، ارائه می دهد. لامپ ، علائم راه ، تایپوگرافی ، پوستر ، کتاب کودک ، تبلیغات ، اتومبیل و صندلی – اینها تنها برخی از موضوعاتی است که وی نگاه نورانی خود را به آنها معطوف می کند.

دکمه بازگشت به بالا