دانلود کتاب Diagnostic Imaging Head and Neck 4th Edition

خرید ایبوک Diagnostic Imaging Head and Neck 4th Edition

دانلود کتاب Diagnostic Imaging Head and Neck 4th Edition دانلود ایبوک تصویربرداری تشخیصی سر و گردن ویرایش چهارم
دانلود کتاب Diagnostic Imaging Head and Neck 4th Edition دانلود ایبوک تصویربرداری تشخیصی سر و گردن ویرایش چهارم

برای دانلود ایبوک Diagnostic Imaging Head and Neck 4th Edition و خرید کتاب تصویربرداری تشخیصی سر و گردن ویرایش چهارم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Elsevier دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Diagnostic Imaging Head and Neck 4th Edition

Diagnostic Imaging: Head and Neck – E-Book 4th Edition, Kindle Edition
by Bernadette L. Koch (Author), Surjith Vattoth (Author), Philip R. Chapman (Author)

ISBN-13: 978-0323796507
ISBN-10: 0323796508
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 20$

ادرس اینترنتی کتاب Diagnostic Imaging Head and Neck 4th Edition

دانلود رایگان کتاب Diagnostic Imaging Head and Neck 4th Edition

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Diagnostic Imaging Head and Neck 4th Edition

Covering the entire spectrum of this fast-changing field, Diagnostic Imaging: Head and Neck, fourth edition, is an invaluable resource for neuroradiologists, general radiologists, and trainees—anyone who requires an easily accessible, highly visual reference on today’s head and neck imaging. Dr. Philip R. Chapman and his team of highly regarded experts provide up-to-date information on recent advances in disease identification, imaging techniques, and  tumor staging to help you make informed decisions at the point of care. The text is lavishly illustrated, delineated, and referenced, making it a useful learning tool as well as a handy reference for daily practice.

دانلود ایبوک تصویربرداری تشخیصی سر و گردن ویرایش چهارم

تصویربرداری تشخیصی: سر و گردن، ویرایش چهارم، با پوشش کل طیف این حوزه که به سرعت در حال تغییر است، منبعی ارزشمند برای رادیولوژیست‌های عصبی، رادیولوژیست‌های عمومی و کارآموزان است – هرکسی که به یک مرجع به‌راحتی در دسترس و بسیار بصری در تصویربرداری سر و گردن امروزی نیاز دارد. . دکتر فیلیپ آر. چاپمن و تیم متخصصان بسیار معتبر او اطلاعات به روزی را در مورد پیشرفت های اخیر در شناسایی بیماری، تکنیک های تصویربرداری و مرحله بندی تومور ارائه می دهند تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه در محل مراقبت کمک کنند. متن به‌طور مجلل به تصویر کشیده شده، ترسیم شده و به آن ارجاع داده شده است، که آن را به یک ابزار یادگیری مفید و همچنین مرجعی مفید برای تمرین روزانه تبدیل می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا