دانلود کتاب Dictionary of strategy strategic management A-Z

خرید ایبوک Dictionary of strategy strategic management A-Z

برای دانلود ایبوک Dictionary of strategy strategic management A-Z و خرید کتاب فرهنگ مدیریت استراتژیک A-Z بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات SAGE Publications دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Dictionary of strategy strategic management A-Z

ایبوک Dictionary of strategy strategic management A-Z خرید کتاب فرهنگ مدیریت استراتژیک A-Z ISBN-13: 978-0761930730 ISBN-10: 0761930736
ایبوک Dictionary of strategy strategic management A-Z خرید کتاب فرهنگ مدیریت استراتژیک A-Z ISBN-13: 978-0761930730 ISBN-10: 0761930736
Dictionary of Strategy: Strategic Management A-Z 1st Edition, Kindle Edition
by Louise Kelly  (Author), Chris Booth (Author)
ISBN-13: 978-0761930730
ISBN-10: 0761930736
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Dictionary of strategy strategic management A-Z

https://www.worldcat.org/title/dictionary-of-strategy-strategic-management-a-z/oclc/808342231

 

دانلود رایگان کتاب Dictionary of strategy strategic management A-Z

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Dictionary of strategy strategic management A-Z

The Dictionary of Strategy: Strategic Management A-Z is a lively, contemporary sourcebook that will help illuminate major debates, issues, and scholarship in strategic management. The dictionary is a teaching tool that introduces the reader to the major terms in the field, giving them a general framework of strategic management. The book presents a unique, existential view of strategy that emphasizes strategic debate of the big issues, strategic thinking at all levels of the organization, and the idea that that one can start at many different points and gain information about the environment and constraints necessary to form an appropriate strategy.

Truly student oriented, the Dictionary of Strategy was compiled based on author Louise Kelly′s MBA classes and presents over 550 important strategic management terms and concepts. The entries present a historical context showing how views have changed and evolved, and invite the reader to think more deeply about the issues raised. Over 20% of the terms and concepts reflect very recent material from magazines, academic journals, and conferences, offering the latest cutting edge research and debates. It also contains multinational and multicultural examples and is not solely focused on US companies and business situations.

دانلود ایبوک فرهنگ مدیریت استراتژیک A-Z

فرهنگ لغت استراتژی: مدیریت استراتژیک A-Z یک کتاب سرزنده و معاصر است که به روشن شدن بحث ها ، مسائل و دانش در مدیریت استراتژیک کمک می کند. فرهنگ لغت یک ابزار آموزشی است که خوانندگان را با اصطلاحات اصلی این زمینه آشنا می کند و به آنها چارچوبی کلی از مدیریت استراتژیک می دهد. این کتاب یک دیدگاه وجودی و منحصر به فرد از استراتژی ارائه می دهد که بر بحث راهبردی در مورد مسائل بزرگ ، تفکر استراتژیک در تمام سطوح سازمان تأکید می کند و این ایده را که می توان از نقاط مختلف شروع کرد و اطلاعاتی در مورد محیط و محدودیت های لازم به دست آورد. یک استراتژی مناسب تشکیل دهید

واقعاً دانش آموز محور ، فرهنگ استراتژی بر اساس کلاسهای MBA نویسنده لوئیز کلی تدوین شد و بیش از 550 اصطلاح و مفاهیم مهم مدیریت استراتژیک را ارائه می دهد. نوشته ها زمینه ای تاریخی را نشان می دهند که نحوه تغییر و تکامل دیدگاه ها را نشان می دهد و خواننده را دعوت می کند تا در مورد موضوعات مطرح شده عمیق تر فکر کند. بیش از 20 درصد از اصطلاحات و مفاهیم منعکس کننده مطالب اخیر مجلات ، مجلات دانشگاهی و کنفرانس ها است که آخرین تحقیقات و بحث های پیشرفته را ارائه می دهد. همچنین شامل نمونه های چند ملیتی و چند فرهنگی است و تنها بر شرکت ها و موقعیت های تجاری ایالات متحده متمرکز نیست.

دکمه بازگشت به بالا