دانلود کتاب Economics 101 From Consumer Behavior to Competitive Markets

خرید ایبوک Economics 101 From Consumer Behavior to Competitive Markets

برای دانلود ایبوک Economics 101 From Consumer Behavior to Competitive Markets و خرید کتاب اقتصاد 101 از رفتار مصرف کننده تا بازارهای رقابتی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub و به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات ‎ Adams Media دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Economics 101 From Consumer Behavior to Competitive Markets

دانلود کتاب Economics 101 From Consumer Behavior to Competitive Markets دانلود ایبوک اقتصاد 101 از رفتار مصرف کننده تا بازارهای رقابتی
دانلود کتاب Economics 101 From Consumer Behavior to Competitive Markets دانلود ایبوک اقتصاد 101 از رفتار مصرف کننده تا بازارهای رقابتی

ISBN-10 ‏ : ‎ 9781440593406
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1440593406

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Economics 101 From Consumer Behavior to Competitive Markets

دانلود رایگان کتاب  Economics 101 From Consumer Behavior to Competitive Markets

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Economics 101 From Consumer Behavior to Competitive Markets

Too often, textbooks turn the noteworthy details of economics into tedious discourse that would put even Joseph Stiglitz to sleep. Economics 101 cuts out the boring explanations and instead provides a hands-on lesson that keeps you engaged as you explore how societies allocate their resources for maximum benefit.

دانلود ایبوک اقتصاد 101 از رفتار مصرف کننده تا بازارهای رقابتی

اغلب کتاب‌های درسی جزئیات قابل توجه اقتصاد را به گفتمان خسته‌کننده‌ای تبدیل می‌کنند که حتی جوزف استیگلیتز را هم به خواب می‌برد. اقتصاد 101 توضیحات خسته کننده را حذف می کند و به جای آن یک درس عملی ارائه می دهد که شما را درگیر می کند و در حال بررسی نحوه تخصیص منابع خود در جوامع برای حداکثر سود است.

دکمه بازگشت به بالا