دانلود کتاب Epoxy Resins in Stone Conservation

خرید ایبوک Epoxy Resins in Stone Conservation

برای دانلود ایبوک Epoxy Resins in Stone Conservation و خرید کتاب رزین های اپوکسی در حفاظت از سنگ بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Getty Conservation Institute دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Epoxy Resins in Stone Conservation

دانلود کتاب Epoxy Resins in Stone Conservation دانلود ایبوک رزین های اپوکسی در حفاظت از سنگ ISBN:9780892362387---- 0892362383
دانلود کتاب Epoxy Resins in Stone Conservation دانلود ایبوک رزین های اپوکسی در حفاظت از سنگ ISBN:9780892362387—- 0892362383

Epoxy Resins in Stone Conservation
By Charles Selwitz · 1992

ISBN:9780892362387, 0892362383
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Epoxy Resins in Stone Conservation

https://www.google.com/books/edition/Epoxy_Resins_in_Stone_Conservation/qrpOAgAAQBAJ

دانلود رایگان کتاب Epoxy Resins in Stone Conservation

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Epoxy Resins in Stone Conservation

This book presents a review of research on the use of epoxy resins as consolidants for sculpture and buildings. It deals with both the methods and materials used by conservators, focusing on a detailed chemistry of the materials as well as the practical methods of application.

دانلود ایبوک رزین های اپوکسی در حفاظت از سنگ

این کتاب مروری بر تحقیقات در مورد استفاده از رزین‌های اپوکسی به‌عنوان تثبیت‌کننده برای مجسمه‌سازی و ساختمان‌ها ارائه می‌کند. این مقاله با روش‌ها و مواد مورد استفاده توسط محافظان، با تمرکز بر شیمی دقیق مواد و همچنین روش‌های عملی کاربرد سروکار دارد.

دکمه بازگشت به بالا