دانلود کتاب Ethical Obligations and Decision-Making in Accounting Text and Cases 5th Edition

خرید ایبوک Ethical Obligations and Decision-Making in Accounting Text and Cases 5th Edition

برای دانلود ایبوک Ethical Obligations and Decision-Making in Accounting Text and Cases 5th Edition و خرید کتاب تعهدات اخلاقی و تصمیم گیری در متن و پرونده های حسابداری ویرایش پنجم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات McGraw-Hill دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Ethical Obligations and Decision-Making in Accounting Text and Cases 5th Edition

دانلود کتاب Ethical Obligations and Decision-Making in Accounting Text and Cases 5th Edition دانلود ایبوک تعهدات اخلاقی و تصمیم گیری در متن
دانلود کتاب Ethical Obligations and Decision-Making in Accounting Text and Cases 5th Edition دانلود ایبوک تعهدات اخلاقی و تصمیم گیری در متن

Ethical Obligations and Decision-Making in Accounting: Text and Cases 5th Edition, Kindle Edition
by Steven Mintz (Author)

ISBN-13: 978-1259969461
ISBN-10: 1259969460
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Ethical Obligations and Decision-Making in Accounting Text and Cases 5th Edition

 

دانلود رایگان کتاب Ethical Obligations and Decision-Making in Accounting Text and Cases 5th Edition

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Ethical Obligations and Decision-Making in Accounting Text and Cases 5th Edition

The overriding philosophy of this text is to provide the instructor with comprehensive coverage of ethical and professional issues encountered by accounting professionals. The book is devoted to helping students cultivate the ethical commitment needed to ensure that their work meets the highest standards of integrity, independence, and objectivity. Ethical Obligations and Decision Making in Accounting is designed to provide the instructor with the best flexibility and pedagogical effectiveness of any book on the market. To that end, it includes numerous features designed to make both learning and teaching easier.

دانلود ایبوک تعهدات اخلاقی و تصمیم گیری در متن و پرونده های حسابداری ویرایش پنجم

فلسفه اصلی این متن ارائه پوشش جامعی از مسائل اخلاقی و حرفه‌ای که متخصصان حسابداری با آن مواجه می‌شوند به مربی ارائه می‌کند. این کتاب به کمک به دانش‌آموزان برای پرورش تعهد اخلاقی مورد نیاز برای اطمینان از اینکه کارشان با بالاترین استانداردهای صداقت، استقلال و عینیت مطابقت دارد اختصاص داده شده است. تعهدات اخلاقی و تصمیم گیری در حسابداری به گونه ای طراحی شده است که بهترین انعطاف پذیری و اثربخشی آموزشی را نسبت به هر کتاب موجود در بازار به مربی ارائه دهد. برای این منظور، دارای ویژگی های متعددی است که برای آسان کردن یادگیری و آموزش طراحی شده اند.

دکمه بازگشت به بالا